טיפים לבחירת שטיחים לחדרי ילדים ונוער

שיתוף:

שטיחים לחדרי ילדים

שטיחים לחדרי ילדים – הילדים הם הדבר הכי מתוק שיש לנו. הם מספקים לנו לא מעט רגעי נחת וצחוק, אבל תמיד הגידול שלהם כרוך בלא מעט מאמץ ועבודה. חלק מהקושי הכרוך בגידול ילדים, הוא ההשכבה שלהם.

בעוד שלנו המבוגרים ברוב המקרים השינה היא משהו שאנחנו אוהבים ומחכים לה, אצל ילדים השינה נתפסת כאויב שעושים הכול בכדי להגיע אליו הכי מאוחר שאפשר. בכדי להקל על התהליך ולגרום לילד לאהוב את השינה, מומלץ להשקיע בחדר ילדים מעוצב ונעים, שיגרום לילד לרצות לשהות בו ולישון. אחד הדברים שיכולים לשדרג בקלות רבה את המראה של חדר הילדים הם שטיחים לחדרי ילדים בעיצוב חדיש. השטיח הוא פריט חובה בכל הום סטיילינג אשר מאפשר את שדרוג הבית בקלות תוך הוצאה כספית נמוכה הרבה יותר מאשר למשל רהיט חדש.

כיצד לבחור שטיחים לחדרי ילדים ונוער?

שטיח לחדר ילדים לא שונה בהרבה משטיח לסלון או לכל מקום אחר בבית. הוא צריך להיות בגודל המתאים ולא קטן מדי, ולהתאים בצורה טובה לעיצוב של החדר בו מניחים אותו. אמנם, חשוב לשים לב שכאשר מדובר על שטיח לחדרי ילדים מומלץ לבחור בשטיח איכותי וחזק שיוכל לשרוד גם משחקים סוערים ומריבות מבלי להינזק. בנוסף, כאשר מדובר על שטיח לחדר הילדים תוכלו יותר להתפרע בצבעים של השטיח ולבחור שטיח בצבעים צבעוניים יותר או עם הדפסים של גיבורי ילדים, שכנראה לא הייתם בוחרים עבור סלון הבית. כיום, כאשר אתם הולכים אל חנות מוצרי עיצוב הבית תוכלו למצוא מגוון גדול של שטיחים בגדלים וצבעים שונים, כך שתוכלו למצוא יחסית בקלות את השטיח שיתאים בצורה המושלמת ביותר עבור חדר הילדים שלכם.

דגשים בבחירת שטיח לחדר ילדים

בעוד שאנחנו המבוגרים הולכים בצורה נינוחה ברחבי הבית, וכנראה בדרך כלל לא מחליקים על השטיח בסלון. כאשר מדובר על ילדים, הם לא פעם מוצאים את עצמם מוציאים מרץ בריצות והשתוללות, והשטיח בחדר יכול לגרום להם להחליק וליפול בצורה מסוכנת. לכן, כאשר בוחרים שטיח עבור חדר ילדים, בראש ובראשונה צריך לשים לב לעניין של הבטיחות, ולוודא כי לא מדובר על שטיח מחליק שיוכל לגרום לילדים להחליק ולקבל מכות כואבות. דבר נוסף אליו יש לשים לב בבחירה של שטיח לחדר ילדים, הוא העובי של השטיח. מאחר וילדים רבים אוהבים לשבת על הרצפה ולשחק, לצייר או לכתוב, שטיח עבה ונעים יכול להגן עליהם מפני הקור של הרצפה, ולאפשר להם לשבת בצורה נוחה יותר מאשר על גבי הרצפה הקשה.

שטיח קל לניקוי – חובה בחדר הילדים

מאחר והשטיח מיועד לחדר הילדים, הוא תמיד יהיה זקוק לניקוי רב יותר מאשר סתם שטיחים לבית. ולכן חשוב מאוד להתייעץ בחנות ולבחור בשטיח קל לניקוי ותחזוקה, כך שתוכלו לשמור עליו תמיד נקי ויפה, מבלי להתאמץ יותר מדי. כידוע, השטיח הוא משהו שדורכים עליו עם הנעליים איתם הולכים בחוץ, כאשר לא פעם הילדים לא חושבים יותר מדי ודורכים עם נעליים מלוכלכות ומזוהמות על השטיח והוא צובר אליו לא מעט לכלוך וזוהמה. ולכן ההקפדה על הניקיון של השטיח בחדר הילדים עבור האסתטיות והבריאות שלהם היא קריטית, וזה אחד הדברים החשובים אליהם יש לשים לב עוד בשלב שאתם בוחרים את השטיח המתאים ביותר עבור חדר הילדים בבית שלכם.

כמה כדאי להשקיע בשטיח עבור חדר הילדים?

כמובן שכל אחד משקיע בשטיח לפי היכולת הכלכלית שלו, אך כאשר מדובר על שטיח לחדרי ילדים כדאי לשים לב שפעמים רבות שטיח זול עלול להיות לכם יקר, כאשר הוא לא יחזיק מעמד ותצטרכו להחליף אותו לעיתים תכופות. ולכן, כדאי לבחור בשטיח איכותי שיחזיק לזמן רב ולא להתפתות לקנות שטיח זול ולא איכותי.

 

אנא דרגו את המידע

מאמרים נוספים

סידור שולחן חגיגי

טיפים לעיצוב שולחן החג

חג הפסח הולך ומתקרב וכיאה לחג גדול לבטח נראה לארח את בני המשפחה ומכרים לליל הסדר. בכתבה זו הכנו עבורכם כמה מטעמים טובים בכל הנוגע

מארזי מתנה לפסח

פסח מתקרב – מה נותנים לעובדים?

חג הפסח הולך ומתקרב ועמו התרגשות רבה. הסיבה לכך היא שבחג הפסח זו הזדמנות נהדרת לארח או להתארח, ולבלות זמן איכות משפחתי. מעבר להתרגשות המשפחתית

עיצוב הבית עם אקססוריז

בחירת אקססוריז לעיצוב הבית

העיצוב של החדר יכול להשתפר פלאים על ידי הדגשים הדקורטיביים שלו. אתם יכולים לגרום לעיצוב הבית שלכם להיראות מושך יותר על ידי הוספת אקססוריז כמו

דילוג לתוכן