טיפים לעיצוב שולחן החג

שיתוף:

סידור שולחן חגיגי

חג הפסח הולך ומתקרב וכיאה לחג גדול לבטח נראה לארח את בני המשפחה ומכרים לליל הסדר. בכתבה זו הכנו עבורכם כמה מטעמים טובים בכל הנוגע לסידור ועיצוב השולחן לכבוד החג, כדי שאם כבר תקבלו כמה מחמאות על האוכל הטעים שהכנתם, מדוע לא לקטוף כמה נוספות על שולחן מעוצב וחגיגי?

#1 – סידור השולחן – תכנון והכנת המוצרים:

סידור שולחן הוא הרבה מעבר להנחת צלחות וסכו"ם בכל הנוגע לארוחות חג. יש לתכנן את מספר מקומות הישיבה בהתאם לאורחים הצפויים להגיע, לוודא שלכולם יהיה מרווח ונעים והאם יש צורך לפתוח את השולחן או להצמיד שולחן נוסף. כדאי יהיה לדאוג לשולחן המעוצב בסגנון עקבי. כלומר, אם הלכתם על קונספט של לבן עם פרחים אל תשתמשו במפיות עם צורות גיאומטריות מוזרות או נירות בסגנונות אחרים שאינם מתאימים. שמרו על הקונספט בצורה עקבית ליצירת עיצוב מושלם.

#2 – מפה וצבעים:

תחילה צריך לבחור את הצבעים שתרצו להתמיד בהם בארוחת החג. לא צריך להיות מומחה הום סטיילינג לבית כדי לעצב שולחן חג מקסים שנראה שגם העיצוב בו עם נגיעות של איש מקצוע. כל שצריך הוא לבחור צבעים חמים נעימים שיחמיאו לשולחן, יתאימו לעיצוב הכללי שלכם בבית ובפינת האוכל ותוכלו להשיג כלים ואקססוריז בצבעים הרלוונטים.

#3 – ניראות ודקורציה לשולחן:

יש מגוון פריטים דקורטיביים שכדאי לשלב על השולחן. אין צורך בכמות גדולה של פריטי דקורציה על השולחן כיוון שצריך לשמור מקום לכלים ולאוכל אולם אם תשלבו אותם בצורה נכונה ובמינון הנכון תקבלו מראה אסתטי ונעים של השולחן. תוכלו להוסיף נרות, עיצוב מיוחד של המפיות ואולי אפילו פמוטים מהודרים או פרחים לשולחן כדי לשדרג את המראה שלו.

אצלנו בעד עיצובים תמצאו מגוון פרטי אקססוריז לעיצוב הבית ושולחן החג. ממוצרי טקסטיל, ריהוט ועד פרטי דקורציה קטנים לשיפור מראה שולחן החג שלכם כמו מפה, נרות, פמוטים ודברים מיוחדים אחרים. כמו כן תוכלו למצוא אצלנו גם מארזים לחג לעשות שמח ליקיריכם. נשמח לעמוד לשירותכם בכל צורך עם מענה מקצועי באתר או בטלפון.

אנא דרגו את המידע

מאמרים נוספים

מארזי מתנה לפסח

פסח מתקרב – מה נותנים לעובדים?

חג הפסח הולך ומתקרב ועמו התרגשות רבה. הסיבה לכך היא שבחג הפסח זו הזדמנות נהדרת לארח או להתארח, ולבלות זמן איכות משפחתי. מעבר להתרגשות המשפחתית

עיצוב הבית עם אקססוריז

בחירת אקססוריז לעיצוב הבית

העיצוב של החדר יכול להשתפר פלאים על ידי הדגשים הדקורטיביים שלו. אתם יכולים לגרום לעיצוב הבית שלכם להיראות מושך יותר על ידי הוספת אקססוריז כמו

אקססוריז

טיפים להום סטיילינג פשוט לבית

יש לכם הזדמנות להפוך את הבית החדש שלכם למקום מדהים והכל בעזרת אקססוריז לעיצוב הבית. גם אם לכל אדם יש את הטעם העיצובי הייחודי, או

דילוג לתוכן