פסח מתקרב – מה נותנים לעובדים?

שיתוף:

מארזי מתנה לפסח

חג הפסח הולך ומתקרב ועמו התרגשות רבה. הסיבה לכך היא שבחג הפסח זו הזדמנות נהדרת לארח או להתארח, ולבלות זמן איכות משפחתי. מעבר להתרגשות המשפחתית והאישית מהחג המתקרב עבור בעלי עסקים זו גם הזדמנות נהדרת להעניק לעובדים מתנות מיוחדות שיראו להם שאתם חושבים עליהם, שאכפת לכם מהם, שאתם מעריכים את העבודה שלהם ועוד. זוהי גם הזדמנות נהדרת עבורכם לשפר את המוטיבציה של העובדים, לגרום להם ליהנות ולהתגאות ממקום העבודה שלהם ולרצות להמשיך לעבוד אתכם עוד שנים רבות במקום שבו הם מרגישים מוערכים. אצלנו תוכלו למצוא מגוון מתנות לעסקים מסוגים שונים, לרבות מתנות מפנקת לחג הפסח, הן ליקיריכם והן לעובדים שלכם.

אילו מתנות נוכל לתת לעובדים שלנו?

  • נרות ומפיצי ריח – אלו יכולים להיות מתנות נהדרות בכל חג, בכל זמן ולכל אדם או משפחה. כל אחד אוהב ריח נעים ובוודאי רוצה לשמור על סביבה נעימה בבית, במשרד, בחדר הרחצה או אפילו בחדר השינה. בעזרת נרות ומפיצי ריח נעימים תוכלו לפנק את יקיריכם במתנה נהדרת שגם תיראה טוב בנוף הביתי וגם תספק ריח נהדר.
  • קרמים מיוחדים – אצלנו באתר תוכלו למצוא למשל חמאת שיאה איכותית, בשמים וקרמים שונים שתוכלו להציע ליקיריכם כמתנה נהדרת. לכל מי שאוהב טיפוח זו יכולה להיות מתנה נהדרת. ניתן לשלב גם כמה מוצרים למארז אחד מעוצב.
  • מארזי מתנות מיוחדים לחג – מברכת הבית, דרך חמסון בטון מעוצבת, חבילות של נרות, בשמים, מארז אביבי בסל, ועוד. תוכלו לבדוק מארזי מתנה מוכנים באתר שלנו שעוצבו והוכנו במיוחד עבורכם. מלבד העובדה שתוכלו לקנות אותם ליקיריכם זו יכולה להיות מתנה נהדרת לעובדים שלכם.

היכן נוכל למצוא מארזי מתנות לעובדים לפסח?

מעסיקים רבים מחפשים מארזי מתנה לעובדים לחג הפסח ויוכלו למצוא מגוון סוגים של מארזים אצלנו, במחירים הנעים בין עשרות שקלים למארז ועד מאות שקלים למארז מושקע. בהתאם לתקציב שלכם והאופן שבו אתם רוצים לפנק את העובדים שלכם תוכלו לבחור את המתנה המתאימה לכם ביותר. רוצים להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו בנושא או לקבל מחיר מיוחד בהזמנת כמות גדולה? צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

אנא דרגו את המידע

מאמרים נוספים

סידור שולחן חגיגי

טיפים לעיצוב שולחן החג

חג הפסח הולך ומתקרב וכיאה לחג גדול לבטח נראה לארח את בני המשפחה ומכרים לליל הסדר. בכתבה זו הכנו עבורכם כמה מטעמים טובים בכל הנוגע

עיצוב הבית עם אקססוריז

בחירת אקססוריז לעיצוב הבית

העיצוב של החדר יכול להשתפר פלאים על ידי הדגשים הדקורטיביים שלו. אתם יכולים לגרום לעיצוב הבית שלכם להיראות מושך יותר על ידי הוספת אקססוריז כמו

אקססוריז

טיפים להום סטיילינג פשוט לבית

יש לכם הזדמנות להפוך את הבית החדש שלכם למקום מדהים והכל בעזרת אקססוריז לעיצוב הבית. גם אם לכל אדם יש את הטעם העיצובי הייחודי, או

דילוג לתוכן