האתר “עד עיצובים” מהווה חנות וירטואלית לרכישת מוצרים ברשת האינטרנט. בעלת האתר הינו החנות “עד עיצובים” שנמצאת בחרש 8, רמת השרון. האתר משמש כחנות וירטואלית למכירת מוצרי עיצוב נוי לבית, חלק מהמוצרים מיובאים וחלקם מיוצרים על ידי החנות.
לכל שאלה/ הבהרה ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות
03-5402231
03-547660
addesign.store@gmail.com
a.d_design  באינסטגרם

כללי

  • “עד עיצובים” שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון על פי שיקול דעתה הבלעדי וזאת ללא כל צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת.
  • “עד עיצובים” רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים ובלא צורך בהודעה מוקדמת על פי שיקול דעתה. יודגש כי המחיר התקף ביחס להזמנה שביצעה המזמינה הוא המחיר שהתפרסם בעת שהשלימה את תהליך ההזמנה (הכולל את מסירת פרטי כרטיס אשראי). יצוין, כי אם עודכנו המחירים לפני שהושלם תהליך ההזמנה, תחויב המזמינה לפי המחירים המעודכנים.
  • יתכנו מקרים חריגים כי מלאי החנות הוירטואלית אינו תואם למלאי הקיים בחנות. צוות החנות עובד ומנסה כמה שיותר למנוע תקלות אלו. במידה ונעשתה טעות אנוש ולקוח/ה רכש/ה מוצר שאינו במלאי הלקוח/ה תזוכה או תוכל להחליף למוצר אחר על פי בחירתה.
  • כל המחירים באתר כוללים מע”מ
  • המחירים באתר אינם כוללים את דמי המשלוח
  • המפעילה תעשה כמיטב יכולתה לספק מוצרים איכותיים במועד המבוקש. אם המזמינה סבורה כי המוצרים שרכשה באמצעות האתר או השירותים לוקים בפגם כלשהו, מוזמנים לפנות לשירות הלקוחות של החנות בטלפון במייל או בשירות הלקוחות באינסטגרם.

תשלום

  • תשלום באתר באמצעות כרטיס אשראי/ גיפט קארד מלבד.
  • לקוח/ה יקבלו למייל חשבונית בתום ביצוע ההזמנה למייל שהזינו בעת הרכישה, במידה של תקלה או הזנה לא נכונה של המייל יש לפנות לשירות הלקוחות ויונפק העתק.
  • כל חשובנית מהווה כחשבונית מס עם שם הלקוח/ה, במידה והלקוח/ה מעוניינים להוסיף שם לחשובנית יש להזין זאת בעת הרכישה או לפנות למוקד הלקוחות שיוסיף ידנית את השם המבוקש.

אחראיות

  • תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין המוצרים הנמכרים בפועל.
  • “עד עיצובים” תשא באחראיות במידה והמוצר הגיע פגום או שבור ללקוח/ה.
  • במידה ולקוח/ה אינו מרוצה מהמוצר אחראיות ההחזרה מוטלת על הצרכן לתיאום החזרה מול החנות..
  • “עד עיצובים” אינה מתחייבת להחזיק מלאי של כל הדגמים ו/או הבגדים שתמונותיהם מופיעות באתר.
  • “עד עיצובים” עושה את כל מאמציה על מנת לוודא כי המידע המוצג על המוצרים הינו המדויק והמלא ביותר, אך יובהר, כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות והמפעילה לא תישא באחריות כל שהיא הנובעת מהן או קשורה אליהן.
  • במידה ומוצר הגיע פגום/לקוי ללקוח/ה על אחראיות הלקוח/ה לדווח זאת באופן מיידי עם קבלת המשלוח למוקד הלקוחות. “עד עיצובים” רשאית לא לקבל טענת פגם למוצר שאינו נבדק באופן מיידי עם קבלתו.
  • “עד עיצובים” אינה נושאת באחראיות במידה ונוצר פגם כתוצאה ממחדל של הלקוח/ה.
  • אחראיות המוצרים המיובאים שנקנו בחנות תהיה על היבואן תוך תיאום מול “עד עיצובים”.
  • “עד עיצובים” רשאית לבטל עסקה או הזמנה בכל במקרה בו נפלה טעות סופר ו/או שגיאה באשר למחיר הפריט ו/או תיאורו ו/או זמן אספקתו או כל טעות אחרת מכל סוג שהוא (להלן: “טעות”). מיד עם היוודע דבר הטעות תפעל הנהלת האתר לתיקון הטעות באופן מיידי וכן, תיידע את המשמשים שרכשו את הפריטים לגבי הטעות. רכישת הפריטים תתאפשר ע”י המשתמשים רק בהתאם למידע נכון שיוזן באתר מחדש ולמשתמשים לא תהיה כל טענה ו/או תלונה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד הנהלת האתר בגין ביטולי העסקה ובגין אי אספקת הפריטים.

החזרת מוצרים

  • מוצר שנקנה בחנות- הלקוח/ה רשאי להחליף את המוצר בחנות ברמת השרון בתנאי שהובא החשבונאית והמוצר מוחזר תקין ושלם ולא חלפו מעל 14 ימי עסקים.
  • מוצר שנקנה באתר-הלקוח/ה רשאי להגיע לחנות בחרש 8 רמת השרון בשעות הפעילות ולהחזיר את המוצר או להחליפו, בתנאי שהמוצר נשאר תקין וללא פגם ולא חלפו מעל 14 ימי עסקים.
  • החזר כספי יינתן בהתאם להוראות החוק, ובהתאם לאמצעי התשלום בו בוצעה העסקה, החזר כספי לכרטיס האשראי יוחזר אך ורק לכרטיס האשראי דרכו שולמה הרכישה, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי, החזרת פריטים שנרכשו באמצעות קרדיט באתר יזוכו ע”י צוות “עד עיצובים” בשיחת טלפונית.
  • לקוח/ה המעוניין להחזיר מוצר באמצעות משלוח יתאם משלוח מול “עד עיצובים” ויישא בדמי המשלוח הנוספים.
  • החזרת מוצרים שבירים- לקוח/ה המעוניינים להחזיר מוצר עדין/ שביר יארזו את המוצר בתצורה הדומה ביותר לתצורת המארז במשלוח ובצורה הבטוחה ביותר.

משלוחים:

  • משלוח ימסר לכתובת המצויינת בעת ביצוע ההזמנה, במידה ויש צורך בשינוי הכתובת על הלקוח להודיע זאת באופן מיידי לשירות הלקוחות.
  • החבילות נשלחות ללקוח עי חברת שליחויות שמתחייבת לאספקה תוך 14 ימי עסקים, ימי העסקים אינם כוללים את ימי שישי שבת חג וערבי חג.
  • איסוף עצמי- על הלקוח/ה להגיע לאסוף את ההזמנה לאחר תיאום מול החנות ובירור כי ההזמנה מוכנה לאיסוף.
  • הזמנות רהיטים- הובלת ריהוט (מזנונים, ארונות וריהוט כבר ששוקל מעל 40 קילו) תעלה 150 ₪. יש צורך לבחור את אופציה שילוח הובלת רהיטים בעת התשלום. “עד עיצובים” רשאית להתקשר לקוח ולגבות את הפרש ההבולה טלפונית במידה ויבחר אופציית משלוח רגיל.
  • במידה שהמזמינה מבטלת את המשלוח לאחר יציאתו לחברת השליחויות ו/או המזמינה מסרבת לקבל את המשלוח מחברת השליחויות, המזמינה תיאלץ לשאת בתשלום בסך 70 ש”ח עבור השליחות הלוך חזור מהחנות ללקוחה.
  • במידה והלקוח/ה מבטל את ההזמנה לפני יצאתו למשלוח הלקוח יזוכו במיידי ולא יצטרך לשלם את עלויות השילוח.
  • במידה והלקוח/ה מבקשים מחברת השליחויות להשאיר את החבילה מחוץ לדלת “עד עיצובים” אינה נושאת באחראיות גורלה של החבילה.
  • אין אחראיות על עיכוב במשלוחים בגלל כח עליון

זכויות יוצרים ומדיניות פרטיות:

  • כל התמונות והתוכן המוצג באתר הינו רכוש “עד עיצובים” ואינו ניתן להעתקה, לשכפול או להפצה תוכן מהאתר ללא בקשה או אישור מ”עד עיצובים”.
  • אין להשתמש בנתונים כלשהם המתפרסמים באתר לצורך הצגתם באתר אינטרנט או בשירות אחר כלשהו בניגוד להוראות ההסכם ו/או בלא לקבל את הסכמת החנות מראש ובכתב ובכפוף לתנאי אותה הסכמה (אם וככל תינתן).
  • “עד עיצובים” שומרת על פרטיות לקוחותיה, פרטי האשראי אינם נשמרים במערכת ואינם ניתנים להפצה.
  • הנהלת האתר מייחסת חשיבות מירבית לאבטחת מידע והאתר נבנה תוך חשיבות רבה לכללים בדבר אבטחת המידע והפרטיות באינטרנט ובאתר מסחר אלקטרוני בפרט. “עד עיצובים” משתמשת במערכות הגנת מידע מוצפנות ואיכותיות על מנת לשמור על בטיחותם של הלקוחות.
  • “עד עיצובים” רשאית לשמור מיילים וטלפונים של לקוחות מהזמנות לצורך פרסום ושיווק. הלקוח רשאי לבקש לצאת ממאגר זה בכל שלב.
  • חיובי כרטיסי האשראי מבוצעת באופן ישיר באמצעות מערכות סליקת האשראי שהאתר עובד עימן הן icredit , paypal מערכות סליקה מתקדמות שהגנת הצרכן נמצאת בראשן.