איך שולחן מעץ יכול לשנות את פני החדר

שיתוף:

שולחנות מעץ

ישנם רהיטים שאפשר למצוא בכל בית ושולחן הוא בהחלט אחד מהם. איננו יודעים מתי בני אדם התחילו להשתמש בשולחנות אבל מה שבטוח הוא ששולחן מעץ תמיד היה פופולרי וגם, שולחן אוכל הוא אטרקציה מרכזית בכל בית.

זהו המקום שבו בני המשפחה יושבים וחולקים חוויות ומזון. כאשר שולחן אינו בשימוש הוא הופך כהלכה למעשה לפריט איחסון, כלומר הוא 'יושב' שם, ובשל גודלו, תמיד יתפוס את העין כשאשר אנחנו או אורחינו נעבור לידו. אם כך, כאשר מעצבים את חלל הבית עדיף להשקיע מחשבה בעת בחירת שולחן.

כיאה לרהיט פופולרי,  ישנם המון סוגי שולחנות לבחירה. ישנם סוגים שונים של חומר, צורות שונות, פונקציונליות ועוד. לדוגמה, יכול להיות שלחלל החדר שלכם יתאים שולחן בצורת משושה ולא בצורת מלבן. דוגמה נוספת, יכול להיות שאתם אוהבים לארח, או שיש בני משפחה רבים בבית אז כדאי לבחור שולחן שיכול להיפתח במידת הצורך. במקרה הזה, בחירה בשולחן מעץ יכולה להתאים לכם מהסיבה שעץ הוא חומר מאוד פופולרי ויש לו ותק בעולם הרהיטים, ולכן שולחנות לבית מעץ מגיעים במגוון גדול של סוגים ומתאימים להרבה צרכים.

בחירת שולחן מעץ לבית

בחירה בשולחן מעץ עבה יכולה לתת לחדר הרגשה של מסע בזמן. אולי אל תקופת האנגלו סקסונים שבירכו כל בוקר אחד את השני בבירכת 'בריאות' פרגמטית. או אולי אל תקופת הרנסאנס שם מלחין אלמוני כתב על שולחן שכזה יצירות לאור נר, יצירות שיהדהדו בתודעת האנושות במשך מאות שנים אחר כך. השולחן הנכון, כאשר סיימנו לאכול עליו, עדיין נשאר בחדר בתור רהיט עם תוכן שמשרה חמימות ולא עוד פריט שאנחנו מאחסנים עד לשימוש הבא.

סוגי שולחנות מעץ

חשוב להיות מודעים גם לסוגי העצים. סוגי עצים מסויימים יהיו כבדים או קלים יותר ביחס לאחרים ומחירם ישתנה. בין סוגי העצים אפשר למצוא עץ אשוח, עץ אלון, ועץ בוק. בחירה בעץ בוק יכולה להיות השקעה טובה כי זהו עץ דחוס ועמיד מאוד שמחזיק שנים ארוכות.  שולחן כזה גם יכול להיות ממוקם בחצר ולתת לנו אווירה של כפר בכל פעם שאנחנו יושבים לידו.  אם יש מספיק מקום ואין צורך להזיז אותו, שולחן עץ חזק ויציב יכול להיות תוספת מושלמת לכל גינה.

וכמה מילים על שולחנות מפלסטיק

ישנם עוד סוגים של חומרים שבהם ניתן לבנות שולחנות. שולחנות מפלסטיק אומנם מפתות בגלל המחיר אך עמידות פחות משולחנות מעץ ובייחוד מעץ מלא. שולחן משיש יכול לתת הרגשה קלאסית ויוקרתית אך הוא מאוד כבד. שולחן מזכוכית יכול להראות נפלא אבל נצטרך להיות מאוד זהירים לידו כי עלול להישבר מכל פגיעה. בחירה בשולחן עץ היא הבחירה האידיאלית, רק לפני שקונים אחד דאגו לשאול את עצמכם מה הצרכים שלכם ואיזו אווירה אתם רוצים בחדר. בהצלחה!
למידע נוסף ראו גם: סט שולחנות קפה לסלון
אנא דרגו את המידע

מאמרים נוספים

סידור שולחן חגיגי

טיפים לעיצוב שולחן החג

חג הפסח הולך ומתקרב וכיאה לחג גדול לבטח נראה לארח את בני המשפחה ומכרים לליל הסדר. בכתבה זו הכנו עבורכם כמה מטעמים טובים בכל הנוגע

מארזי מתנה לפסח

פסח מתקרב – מה נותנים לעובדים?

חג הפסח הולך ומתקרב ועמו התרגשות רבה. הסיבה לכך היא שבחג הפסח זו הזדמנות נהדרת לארח או להתארח, ולבלות זמן איכות משפחתי. מעבר להתרגשות המשפחתית

עיצוב הבית עם אקססוריז

בחירת אקססוריז לעיצוב הבית

העיצוב של החדר יכול להשתפר פלאים על ידי הדגשים הדקורטיביים שלו. אתם יכולים לגרום לעיצוב הבית שלכם להיראות מושך יותר על ידי הוספת אקססוריז כמו

דילוג לתוכן