מתנות לפורים: זה הזמן לשמוח

שיתוף:

מתנות לפורים

מתנה היא תמיד דבר מרגש. מקבלת הקופסה, פתיחת האריזה והנאה ממה שיש בפנים, מדובר לא רק בהעברת חפץ מאדם אחד לאחר אלא בחוויה שלמה. אם גם אתם מחפשים מתנות לפורים ורוצים להפוך את הזמן הזה בשנה להרבה יותר שמח, הגעתם למקום הנכון.

מתנות לפורים יכולות להיות חלק בלתי נפרד מרוח החג ולא רק של הילדים. בעוד שהילדים רגילים לקבל משלוחי מנות, רעשנים ולהסתובב בתחפושות, המבוגרים יכולים ליהנות מבקבוק יין איכותי, להירגע בסוף היום באווירה רומנטית עם נרות צבעוניים וריחניים.

מדוע לחשוב על מתנות לפורים?

כל חג הופך להיות הרבה יותר מעניין ונחמד עם מתנה אישית. הרעיון הוא לא רק למצוא משהו גנרי שכולם נותנים אלא להעריך את הצד השני תוך מחשבה. דווקא בפורים, כשכולם מתרכזים בעיקר בילדים, יש מקום ליצור שמחה אצל המבוגרים. מתנות לעובדים, ללקוחות ולחברים קרובים, יכולות להיות דרך מושלמת להפתיע, להביע הערכה ולחגוג.

אם אתם רוצים להפוך את החג להרבה יותר מיוחד, זה בדיוק הזמן לראות מה נוכל להציע לכם כאן באתר ולהפתיע את האנשים שסביבכם. אם אתם ארגון, אחראים על מסיבה או עומדים לחגוג עם חברים, כדאי שתראו מה יש לנו להציע בקטגוריית יין אישי.

יין בעיצוב אישי – למשלוח מנות ולמסיבות

בקבוק יין בעיצוב אישי יכול להיות מתנה מושלמת לפורים. את היין אפשר להזמין למקום העבודה ולחלק אותו לעובדים ואפשר לשלוח אותו לבתים כשעל הבקבוק תודפס ברכה אישית. מקומות עבודה יכולים להדפיס את הלוגו שלהם בצירוף מספר מילים מיוחדות (ושמחות כמובן) ואם המתנה מיועדת להיות אישית אפשר אפילו להדפיס כל תמונה.

היין יכול להגיע כבקבוק שעומד לבדו והוא יכול להיות חלק ממארז שי שבו שוקולדים או קונפיטורה מתוקה. תהליך העיצוב פשוט וכל כולו נעשה כאן באתר. תחילה יש לבחור את סוג היין (אדום או לבן), ללחוץ על כפתור תחילת העיצוב ולהתחיל לפעול לפי ההנחיות. בסיום העיצוב כל שיש לעשות הוא להשלים את ההזמנה והתשלום ואנחנו כבר נדאג לכל השאר.

דואגים לחג שמח

עד עיצובים מתמחים בעיצובים מיוחדים ומתנות יוצאות דופן. זה המקום המושלם לבחור מתנה לכל חג ובכלל זה גם לכבוד פורים. אם אתם לא בטוחים עדיין מה תרצו להעניק, אם יש לכם התלבטות בנוגע לעיצוב בקבוק היין שלכם ואם תרצו מאיתנו הכוונה, תמיד תוכלו ליצור קשר. נשמח לעמוד לרשותכם בתהליך רכישה פשוט, משלוח עד הבית (או מקום העבודה) ובכל שאלה והתייעצות.

אנא דרגו את המידע

מאמרים נוספים

סידור שולחן חגיגי

טיפים לעיצוב שולחן החג

חג הפסח הולך ומתקרב וכיאה לחג גדול לבטח נראה לארח את בני המשפחה ומכרים לליל הסדר. בכתבה זו הכנו עבורכם כמה מטעמים טובים בכל הנוגע

מארזי מתנה לפסח

פסח מתקרב – מה נותנים לעובדים?

חג הפסח הולך ומתקרב ועמו התרגשות רבה. הסיבה לכך היא שבחג הפסח זו הזדמנות נהדרת לארח או להתארח, ולבלות זמן איכות משפחתי. מעבר להתרגשות המשפחתית

עיצוב הבית עם אקססוריז

בחירת אקססוריז לעיצוב הבית

העיצוב של החדר יכול להשתפר פלאים על ידי הדגשים הדקורטיביים שלו. אתם יכולים לגרום לעיצוב הבית שלכם להיראות מושך יותר על ידי הוספת אקססוריז כמו

דילוג לתוכן