מתנות לט״ו בשבט

שיתוף:

מתנות לט״ו בשבט

ט״ו בשבט, חג האילנות, מסמל את הפריחה והצמיחה. זהו הזמן בשנה לחגוג את הטוב של הארץ, את כל מה שזכינו לו ולהעריך גם אחד את השני. זה אינו חג גדול מבין החגים שלנו אך הוא בהחלט ראוי לציון ואלו מאיתנו שרוצים להפתיע יקיריהם יבחרו להעניק מתנות לט״ו בשבט.

בלי שום קשר לחג זה או אחר, הענקת מתנה היא תמיד אירוע בפני עצמו ודרך להראות כי אכפת לנו מהצד השני. בין אם מדובר במתנה קטנה המביעה הוקרה אישית ובין אם במתנה גדולה אשר רוצה להביע הערכה גדולה, זו ללא כל ספק דרך להביע רגשות וכוונות גם ללא מילים.

בחירת מתנות לט״ו בשבט

כיוון שט״ו בשבט הוא לא חג שנחגג בצורה ״גדולה״, המתנות הניתנות יכולות להיות סמליות, קטנות אך מלאות בכוונה טובה. בכל מקרה, כשמדובר על מתנה, הכוונה היא החשובה ואצלנו תמצאו שלל רעיונות שתוכלו להפתיע איתם. בין היתר תמצאו אצלנו מארזי מתנה אשר כל אחד מהם שונה לחלוטין והמשותף להם הוא איכות הפריטים שבתוכם והאריזה היפיפייה.

מארזי המתנה שלנו משלבים בתוכם נרות, פמוטים, מפיות עם מחבקים, מוצרי רחצה וספא. הדרך לבחור את המתנה המושלמת היא להגדיר את התקציב, להחליט מה הסגנון הכללי שיאפיין את המתנה ולהיכנס לקטגוריית המתנות באתר. לאחר הבחירה יש להוסיף את המוצר לסל ומכאן והלאה אנחנו נדאג למשלוח ישירות למקום המיועד.

ט״ו בשבט הוא זמן נהדר להתחדש

ט״ו בשבט הוא זמן נהדר בשנה. הוא מסמל צמיחה, פריחה והתחדשות. לכן זה יכול להיות הזמן האידאלי להעניק מתנה אישית שמאחוריה עומדת מחשבה. כאשר עולה השאלה אילו מתנות יכולות להתאים לט״ו בשבט יש לחשוב האם המתנה מיועדת לקולגה מהעבודה או האם היא מיועדת לחבר קרוב. כך או אחרת, כדאי להתאים את הרעיון לרוח החג וההתחדשות.

ישנם שני מרכיבים אשר כדאי לחשוב עליהם מעבר למתנה עצמה. הראשון הוא האריזה – אנשים מייחסים חשיבות רבה למארז ואחד מושקע יכול ליצור ציפייה וחוויה חיובית מרגשת ממבט ראשון. השני – ההתייחסות האישית כאשר גם אם מדובר על הענקה לאדם שלא קרוב אלינו במיוחד, הוספת הקדשה עם כמה מילים אישיות, תיתפס תמיד כמוערכת הרבה יותר.

המקום המושלם למתנות לכל חג ואירוע

בעיצובי עד אספנו את הפריטים הכי מעניינים והכי רלוונטיים. יצרנו שלל מארזי מתנות חגיגיים אשר מתאימים לאנשים מאד קרובים וגם לחברים קצת יותר מרוחקים. נשמח לעמוד לרשותכם, לסייע ולייעץ בכל שאלה וכמובן, לשלוח את ההזמנה במהירות בדיוק למקום שתבחרו.

אנא דרגו את המידע

מאמרים נוספים

סידור שולחן חגיגי

טיפים לעיצוב שולחן החג

חג הפסח הולך ומתקרב וכיאה לחג גדול לבטח נראה לארח את בני המשפחה ומכרים לליל הסדר. בכתבה זו הכנו עבורכם כמה מטעמים טובים בכל הנוגע

מארזי מתנה לפסח

פסח מתקרב – מה נותנים לעובדים?

חג הפסח הולך ומתקרב ועמו התרגשות רבה. הסיבה לכך היא שבחג הפסח זו הזדמנות נהדרת לארח או להתארח, ולבלות זמן איכות משפחתי. מעבר להתרגשות המשפחתית

עיצוב הבית עם אקססוריז

בחירת אקססוריז לעיצוב הבית

העיצוב של החדר יכול להשתפר פלאים על ידי הדגשים הדקורטיביים שלו. אתם יכולים לגרום לעיצוב הבית שלכם להיראות מושך יותר על ידי הוספת אקססוריז כמו

דילוג לתוכן