מוצרים לשולחן פסח – עיצובי שולחן מיוחדים ואופנתיים

שיתוף:

עריכת שולחן פסח

כמעט כמו כל חגי ישראל, חג הפסח מתחיל בהדלקת שני נרות על פמוטים יפים. בליל הסדר חשוב להגיש ארוחת ערב עשירה וחגיגית, שתהיה שונה מארוחות היומיום, כאשר קערת סדר פסח, לפי המסורת היהודית, תקשט את מרכזו של שולחן החג. כדי להדהים את האורחים לא רק עם תענוגות קולינריים, אלא גם עם עיצוב שולחן יוקרתי, קבלו כמה טיפים על סידור שולחן ליל הסדר.

רעיונות עיצוב מרעננים לשולחן פסח

עם בואו של האביב אנחנו מתחילים להתרגש מחג הפסח המתקרב. במשפחות רבות כבר החלו ההכנות לליל הסדר. כאשר בימי החג, נהוג שכל המשפחה מתאספת, נותנת מתנות לפסח ועורכת סעודות שמחות. ליל הסדר הוא אירוע משפחתי ומסורתי חשוב ביותר ברוב המשפחות בישראל. השנה תוכלו לבחור לכם בקו עיצובי מנחה מתוחכם, עדין או קלאסי עבור המוצרים הנחוצים לעיצוב השולחן. לאחר שבחרתם את הכיוון העיקרי ליצירות מופת קולינריות ועיצוביות, יהיה לך הרבה יותר קל לארגן סעודה חגיגית.

הצבע העיקרי של החג, על פי המסורת, הוא לבן כשלג. אל תפחדו לדלל אותו בגווני שוקולד עשירים או בנגיעות טורקיז. גוונים ירוקים וכסף משולבים יפה עם חום, כתום ולבן עם כחול. בהתאם לנושא הערב, החליטו על פלטת הצבעים לטקסטיל ושאר האביזרים.

סט סידור שולחן לפסח עם קישוטי פריחה אביבית

מרכיב חשוב מאוד בחג האביב הם פרחים! בעת עריכת השולחן עם סט סידור שולחן ייעודי לפסח, השתמשו בפרחים עם ניצנים לבנים כהשלמה לעיצוב החגיגי. אלמנטים טבעיים כאלה מסמלים חופש וקלילות. ניתן לסדר זרים מסודרים באופן אקראי או לקבץ במרכז השולחן. פתרון יעיל יהיה לארגן אגרטלים מלבניים נמוכים עם פרחים שופעים לאורך השולחן.

אלמנטים דקורטיביים לעיצוב שולחן ליל הסדר

מוצרים לשולחן הפסח יעזרו ליצור נעימות והרמוניה של ההגשה החגיגית. כמובן שמוצרי אירוח וסט כלי ההגשה החדשים יוסיפו אלגנטיות וחגיגיות לכל חגיגה. תפתיעו את האורחים שלכם עם צלחות חרסינה וכלי כסף. אם אתם מעדיפים סגנון חופשי יותר של ארוחה חגיגית, בחרו סט כלים עם אלמנטים דקורטיביים שיתאימו לקונספט הנבחר של הערב. באמצעות פריטי טקסטיל ניתן להעניק לשולחן החג בקלות את המראה הרצוי. מפת שולחן, מפיות בד וסרטי סאטן יעשו את העבודה בצורה מושלמת. עציצים צבעוניים, פמוטים במרקם מבריק או מט עם נרות, פסלונים בנושא הם דברים קטנים שלא יפגעו בעיצוב שולחן חגיגי, אלא רק יוסיפו לאווירת החג. בכל נושא שתבחרו לסדר פסח, שימרו על ההרמוניה בעיצוב שולחן החג שלכם. אל תגזימו עם אלמנטים דקורטיביים, הרי תמיד עדיף שהדגש יהיה על המנות מעוררות התיאבון בראש השולחן.

אנא דרגו את המידע

מאמרים נוספים

סידור שולחן חגיגי

טיפים לעיצוב שולחן החג

חג הפסח הולך ומתקרב וכיאה לחג גדול לבטח נראה לארח את בני המשפחה ומכרים לליל הסדר. בכתבה זו הכנו עבורכם כמה מטעמים טובים בכל הנוגע

מארזי מתנה לפסח

פסח מתקרב – מה נותנים לעובדים?

חג הפסח הולך ומתקרב ועמו התרגשות רבה. הסיבה לכך היא שבחג הפסח זו הזדמנות נהדרת לארח או להתארח, ולבלות זמן איכות משפחתי. מעבר להתרגשות המשפחתית

עיצוב הבית עם אקססוריז

בחירת אקססוריז לעיצוב הבית

העיצוב של החדר יכול להשתפר פלאים על ידי הדגשים הדקורטיביים שלו. אתם יכולים לגרום לעיצוב הבית שלכם להיראות מושך יותר על ידי הוספת אקססוריז כמו

דילוג לתוכן