הארת החדר עם מנורה עומדת

שיתוף:

הארת החדר עם מנורה עומדת

מנורה עומדת יכולה להגיע בסגנונות שונים והיא דרך נפלאה להאיר את החדר תוך יצירת אווירה ייחודית. המנורה יכולה לשים דגש על פינות שלא מקבלות תשומת לב, להוסיף חמימות לחלל, להיות גורם ה-wow והיא יכולה לספר סיפור בלי להתאמץ.

מנורות אשר מונחות על הרצפה יכולות להיות תוספת אור לחדר כאשר לרוב הן לא יהיו מקור האור היחיד. הן יכולות להוסיף אור לאזורים שכמעט לא זוכים לו והן כמובן יכולות להיות תוספת נפלאה לעיצוב הכולל. במאמר זה נבחן כיצד נכון להאיר את החדר עם מנורה עומדת ומה נוכל להשיג בעזרתה.

המקום הטוב ביותר להניח מנורה עומדת

רגע לפני שאפשר יהיה לגשת לבחירת המנורה המתאימה יש להעלות את השאלה איפה היא תעמוד. נשמע שהתשובה יכולה להיות בכל מקום אך כדאי מאד להימנע מכבלים שמסתרכים על הרצפה ולכן לשים אותה במקום שיש לידו שקע חשמלי.

לאחר מכן השאלה היא כמה מקום יש באזור. האם המנורה עומדת להיות בין הקיר למיטה, האם היא עומדת להיות מאחורי הספה או אולי המרחב מספיק גדול כך שהיא בכלל לא תתחבא. כל אלו נתונים חשובים שמשפיעים על הבחירה של גודל המנורה ובתוך כך גודל הבסיס והגובה שלה.

סוגים שונים של תאורה

תאורה זה עולם שלם ודרך המנורות הנכונות נוכל להשיג הרבה יותר מאשר אור. נוכל ליצור את האווירה ולעצב את החלל. בבחירה כדאי להתייחס לשלושה סוגי תאורה:

תאורת סביבה

סוג זה של תאורה מתייחס לרמת האור הכללית של החדר. אם המטרה היא להאיר את הסביבה ולשפר את כמות האור אז יש צורך במנורה שיכולה לספק זאת. קודם כל כדאי שהיא תהיה גבוהה דיה, לא ״תתחבא״ בין הרהיטים ושכיוון האור יהיה כלפי מעלה. מעבר לכך אפשר לבחור באחת שיש לה יותר מגוף תאורה יחיד וכמובן לשים לב שהמנורה עצמה חזקה. פתרון להשגת יותר אור הוא להציב מספר מנורות עומדות.

תאורת משימה

סוג זה של תאורה נועד למקד את האור למשימה מסוימת כמו קריאת ספר, דגש על יצירת אמנות, בישול וכו׳. תאורה מסוג זה יכולה להיות שימושית מאד למשימה אך היא לא תאיר את כל החלל ולכן היא פעמים רבות גם תוסיף טאצ׳ עיצובי ייחודי. במקרה זה אפשר להציב את המנורה על השולחן, מאחורי הספה והיא יכולה אפילו להיות תלויה על הקיר. האור אמור להיות בגובה העיניים ומכוון כלפי מטה.

תאורת הדגשה

המשימה של תאורת הדגשה היא לתת תשומת לב למאפיינים מסוימים בחדר וליצור את האווירה הרצויה בו. תאורה מסוג זה יכולה להיות מכוונת לפריט בחלל, היא יכולה להיות נעימה ואינטימית ובכך לייצר תחושה של מקום שכיף לשהות בו. זוהי דרך מצוינת להוסיף אופי לחלל כשהאור יכול להיות רך מאד, הוא לא צריך להיות חזק והמנורות שיתאימו יכולות להיות זקופות וארוכות, תלויות מהכיר ועומדות על גבי שידה.

אנא דרגו את המידע

מאמרים נוספים

סידור שולחן חגיגי

טיפים לעיצוב שולחן החג

חג הפסח הולך ומתקרב וכיאה לחג גדול לבטח נראה לארח את בני המשפחה ומכרים לליל הסדר. בכתבה זו הכנו עבורכם כמה מטעמים טובים בכל הנוגע

מארזי מתנה לפסח

פסח מתקרב – מה נותנים לעובדים?

חג הפסח הולך ומתקרב ועמו התרגשות רבה. הסיבה לכך היא שבחג הפסח זו הזדמנות נהדרת לארח או להתארח, ולבלות זמן איכות משפחתי. מעבר להתרגשות המשפחתית

עיצוב הבית עם אקססוריז

בחירת אקססוריז לעיצוב הבית

העיצוב של החדר יכול להשתפר פלאים על ידי הדגשים הדקורטיביים שלו. אתם יכולים לגרום לעיצוב הבית שלכם להיראות מושך יותר על ידי הוספת אקססוריז כמו

דילוג לתוכן