שטיח כניסה לבית: שדרוג מהצעד הראשון

שיתוף:

שטיחי כניסה

הכניסה שלנו היא המפגש הראשוני עם הבית. אחרי יום עבודה ארוך אנחנו רוצים להיכנס הביתה עם חיוך. כשאנחנו מזמינים אלינו אורחים אנחנו רוצים שהם ירגישו את האווירה שחשוב לנו לשדר. שטיח כניסה לבית הוא אחד הפריטים השימושיים שיכולים לשנות את האווירה כבר מהצעד הראשון.

אם בעבר השטיחים שהונחו בכניסה לבית היו מיושנים ולא מעוצבים, היום עומדות לרשותנו שלל אפשרויות מעוצבות שיכולות להוסיף שמחה לחיים שלנו. בין שטחי הכניסה נוכל למצוא כאלה שהם בעיצוב ״נקי״ וחלק ונוכל למצוא כאלה שמביאים עיצובים מיוחדים ומשפטים משמחים.

למה חשוב להניח שטיח כניסה לבית?

שטיח הכניסה הוא אחד הפריטים השימושיים שאנחנו יכולים לחשוב עליו. הוא משמש לניקוי הנעליים לפני שאנחנו נכנסים ויוצר הפרדה בין החוץ לפנים. אז ברור כי מדובר בפריט שימושי אך לא רק. בחירה נכונה תשדרג את העיצוב של הבית והיא יכולה להעלות חיוך על הפנים עוד לפני שאנחנו פותחים את הדלת.

את שטיח הכניסה אנחנו רואים וכך גם האורחים שלנו. אם אנחנו בוחרים בשטיח שיש עליו כיתוב משעשע, אנחנו מספרים מי אנחנו גם לפני המפגש ואם אנחנו בוחרים בשטיח קלאסי, אנחנו יוצרים אווירה אחרת לגמרי. אפשר להבין כי חשוב להניח את השטיח גם כדי לשמור על הניקיון של הבית הנוכחי שלנו וגם כדי להעניק לעצמנו הרגשה נפלאה.

שטיח כניסה – לא רק לבית

אלו מאיתנו שמחזיקים בעסק צריכים לחשוב גם על העיצוב שלו. בחורף מגיעים לקוחות מבחוץ עם נעליים רטובות או מלאות בבוץ ושטיח הכניסה הוא המפגש הראשון שלהם איתנו. זה המקום לנקות את הנעליים ולהתרשם מאיתנו. על השטיח להתאים למסר שאנחנו רוצים להעביר ולהיות פרקטי ולהפוך את החיים שלנו לנוחים יותר.

היום אנחנו יכולים למצוא שפע של שטיחי כניסה. עשויים חבל אובלי, שטחי סף מאורכים, עם ובלי כיתוב. לאחר שברור לנו שהגיע הזמן לשים שטיח (או להחליף את האחד הנוכחי), כל שנותר לנו הוא להחליט מהו הסגנון שאנחנו מחפשים ומה אנחנו רוצים לשדר.

רצינות מול הומור – אין עיצוב אחד שנכון לכולם

אנחנו יכולים למצוא את העיצוב שהכי מתאים לנו, למי שאנחנו ושיספר את הסיפור שלנו. כמו כל פריטי העיצוב בבית ומחוצה לו, נוכל למצוא את אלו שמשדרים רצינות רבה ונוכל למצוא כאלו עם קריצה הומוריסטית. חשוב שנזכור כי אין עיצוב אחד שנכון לכל הבתים ומקומות העבודה. אנחנו יכולים להסתכל על שפע האפשרויות, לבחור את האחת שהכי מתאימה לנו, להזמין ולקבל את ההזמנה במשלוח עד הבית.

אנא דרגו את המידע

מאמרים נוספים

סידור שולחן חגיגי

טיפים לעיצוב שולחן החג

חג הפסח הולך ומתקרב וכיאה לחג גדול לבטח נראה לארח את בני המשפחה ומכרים לליל הסדר. בכתבה זו הכנו עבורכם כמה מטעמים טובים בכל הנוגע

מארזי מתנה לפסח

פסח מתקרב – מה נותנים לעובדים?

חג הפסח הולך ומתקרב ועמו התרגשות רבה. הסיבה לכך היא שבחג הפסח זו הזדמנות נהדרת לארח או להתארח, ולבלות זמן איכות משפחתי. מעבר להתרגשות המשפחתית

עיצוב הבית עם אקססוריז

בחירת אקססוריז לעיצוב הבית

העיצוב של החדר יכול להשתפר פלאים על ידי הדגשים הדקורטיביים שלו. אתם יכולים לגרום לעיצוב הבית שלכם להיראות מושך יותר על ידי הוספת אקססוריז כמו

דילוג לתוכן