אקססוריז לתלייה על הקיר

שיתוף:

אקססוריז לתלייה על הקיר

אקססוריז לתלייה על הקיר

הבית שלנו הוא המקום בו אנחנו אמורים לנוח. הוא צריך להעניק לנו את התחושה הנעימה שאנחנו כל כך מחפשים ולשמש בצורה המיטבית בכל פעילות. זה המקום בו אנחנו נרגעים, נפגשים, מבשלים, משחקים, נחים וצוחקים.

האווירה שאנחנו יוצרים בבית היא שילוש שלנו, של מה שאנחנו עושים בו ושל המראה שלו. העיצוב הכללי משפיע על ההרגשה שלנו. מדי פעם אנחנו רוצים לשדרג, לשנות, להחליף ואנחנו יכולים לעשות זאת באמצעות אקססוריז לתלייה על הקיר.

מה זה אקססוריז לתלייה על הקיר?

קירות הבית מהווים שטח עצום וניתן לנצל אותם כדי לשדרג את המראה הכללי של כל חלל. אקססוריז לבית אלו מגוון פריטים אשר הופכים את החדר למעוצב ומיוחד. מראות, מתלים, תמונות ומדפים הם חלק מהדברים שאנחנו יכולים להוסיף בקלות ולשדרג באמצעותם את המראה.

אנחנו לא צריכים להיכנס לשיפוץ גדול כדי לשנות את המראה של החלל. אנחנו יכולים להסתכל על הקירות שלנו ופשוט להתחיל לעצב אותם. המרחב הקיים יכול להיות השטח הטוב ביותר לעיצוב וכשאנחנו מקדישים לו מעט תשומת לב, כל האזור נראה שונה לחלוטין והופך את החיים שלנו להרבה יותר שמחים.

אקססוריז – לא רק לבית

אנחנו רוצים לעצב את החיים שלנו ולא חייבים לעשות שינויים גדולים ויקרים כדי לשנות את המראה של החלל. דרך פריטים שונים אותם אנחנו יכולים לתלות על הקירות, אנחנו יכולים ליצור מראה חדש ולהעניק לעצמנו סביבה שכיף לחיות בה.

כיוון שהחיים שלנו הם לא רק בבית ולמעשה רובנו מבלים כשליש מהיום במקום העבודה או בעסק, כדאי שנחשוב על אקססוריז לתלייה על הקיר גם במקומות הללו. מראה קטנה, עוד מדף ותמונה יפה, כל אלו יכולים להפוך את סביבת העבודה שלנו לנעימה וידידותית יותר. כשאנחנו מעצבים בעצמנו את הסביבה שלנו אנחנו מרגישים שייכות גדולה יותר ושהיא שייכת לנו.

לעצב באמצעות אקססוריז

כדי להצליח לשדרג את המראה של החלל בלי להיכנס לשיפוצים גדולים, אנחנו יכולים לבחור באביזרים הנכונים ונעשה זאת קודם כל על ידי בחינת המצב הקיים. אם יש לנו קירות גדולים וריקים, נוכל לבחור בפריטים גדולים שיפחיתו את תחושת הריקנות שלהם. אם יש לנו פינה קטנה נוכל לשדרג אותה עם פריט קטן ומיוחד.

אנחנו צריכים להתייחס גם לרהיטים שכבר קיימים במקום. מהם הצבעים המובילים, האם הרהיטים גדולים או קטנים, האם החומרים שלהם משדרים קור או חום? לכל דבר נוכל למצוא פריט שישלים את המראה או להפך, יאזן אותו, תלוי מה אנחנו רוצים ליצור. עלינו להתחשב במצב הנוכחי ולשאול את עצמנו מהו המראה האידאלי מבחינתנו ובהתאם לבחור את הפריטים.

אנא דרגו את המידע

מאמרים נוספים

סידור שולחן חגיגי

טיפים לעיצוב שולחן החג

חג הפסח הולך ומתקרב וכיאה לחג גדול לבטח נראה לארח את בני המשפחה ומכרים לליל הסדר. בכתבה זו הכנו עבורכם כמה מטעמים טובים בכל הנוגע

מארזי מתנה לפסח

פסח מתקרב – מה נותנים לעובדים?

חג הפסח הולך ומתקרב ועמו התרגשות רבה. הסיבה לכך היא שבחג הפסח זו הזדמנות נהדרת לארח או להתארח, ולבלות זמן איכות משפחתי. מעבר להתרגשות המשפחתית

עיצוב הבית עם אקססוריז

בחירת אקססוריז לעיצוב הבית

העיצוב של החדר יכול להשתפר פלאים על ידי הדגשים הדקורטיביים שלו. אתם יכולים לגרום לעיצוב הבית שלכם להיראות מושך יותר על ידי הוספת אקססוריז כמו

דילוג לתוכן