שטיחים וכריות לבית: מדריך לבחירה מעוצבת

שיתוף:

שטיחים וכריות לבית

הגודל, הצבע והטקסטורה של השטח והכריות שבבית יכולים להשפיע על הנראות של החלל. ככל שהדבר נוגע לעיצוב הבית, לא פעם אנשים מתעלמים משני פריטים שמשפיעים על האווירה ומצב הרוח. שטיחים וכריות לבית יכולים להעניק לכל חדר מראה ייחודי ובמדריך זה נבחן כיצד לבחור אותם כך שיתאימו בדיוק לסגנון העיצוב שאנחנו רוצים לקבל.

גודל שטיחים וכריות לבית משנה את הנראות

ככל שהדבר נוגע לשטיחים, הם יכולים ליצור את הצורה הכללית של החדר ויכולים ״לשבור״ אותה. אם השטיח קטן מדי החדר עלול להרגיש לא פרופורציונלי. לעומת זאת אם השטיח גדול מדי הוא עלול ליצור הצפה חושית ואי נוחות. הדרך לבחור את הגודל המתאים של השטיח היא למדוד את החלל, לקבוע אילו רהיטים יונחו עליו ולדאוג שהוא יבלוט מכל הצדדים בצורה פרופורציונלית.

גם כשהדבר נוגע לכריות, יש לחשוב על הגודל ואיך הן ייראו בחלל. הכריות משמשות בעיקר על הספות, המיטות והכורסאות כאשר כלל האצבע אומר שבכל ספה יכולות להיות לפחות שלוש כריות, בכל כורסא יכולות להיות לפחות שתיים ואם בחרנו כריות לחדר השינה, אפשר להוסיף שתיים עד שלוש כריות על המיטה. כמובן, חשוב לשמור על התאמה ולבחור לספה גדולה כריות גדולות ולהפך.

צבע כמרכיב עיקרי ליצירת אווירה

על אף שיש לנו כוונה לתת מדריך לבחירת שטיחים וכריות לבית, כשמדובר על צבע, אין חוקים חד משמעיים. כן חשוב להביא בחשבון את העיצוב הכולל של הבית ובמיוחד אם אין כוונה לבצע שינויים בזמן הקרוב. כדאי לדעת כי צבעים מנוגדים יכולים להבליט את הפריטים שבחלל ולעומתם צבעים תואמים ישלימו אותו. לכן, השאלה היא איזו אווירה נרצה ליצור.

במקרה של חדר ניטרלי, שטיח או כרית בצבע עז יצרו אמירה. במקרה של חדר מלא בצבעים ובדפוסים, כדאי דווקא לחפש אחר שטיח או כרית שהצבע שלהם ניטרלי כי אין צורך בהוספת גוונים. הדבר נכון גם לטקסטורות כאשר בחדרים רגועים אפשר ״להשתולל״ יותר עם הטקסטורות ולהפך. המטרה היא ליצור אווירה כוללת מושלמת ולשם כך יש להתחשב במה שכבר קיים בחדר.

חיבור אישי לצבע ולצורה

נקודה שאין להתעלם ממנה היא הטעם האישי ובעוד שאחד יאהב שטיח או כרית בצבע, גודל וטקסטורה מסוימת, אחר יעדיף סגנון שונה. כל אחד צריך לחשוב על החיבור האישי וכאן באתר תוכלו לראות שפע של אפשרויות ובטוח שתצליחו להתחבר לחלקן. לאחר בחירת שטיחים או כריות כל שיש לעשות הוא להוסיף לסל, להכניס את פרטי המשלוח, לשלם ואנחנו כבר נדאג לכל השאר.

אנא דרגו את המידע

מאמרים נוספים

עיצוב הבית עם אקססוריז

בחירת אקססוריז לעיצוב הבית

העיצוב של החדר יכול להשתפר פלאים על ידי הדגשים הדקורטיביים שלו. אתם יכולים לגרום לעיצוב הבית שלכם להיראות מושך יותר על ידי הוספת אקססוריז כמו

אקססוריז

טיפים להום סטיילינג פשוט לבית

יש לכם הזדמנות להפוך את הבית החדש שלכם למקום מדהים והכל בעזרת אקססוריז לעיצוב הבית. גם אם לכל אדם יש את הטעם העיצובי הייחודי, או

עיצוב הבית

מדוע חשוב לשדרג את עיצוב הבית?

אנשים רבים רוצים לשדרג את עיצוב הבית שלהם ואין באפשרותם להשקיע משאבים רבים לטובת שיפוץ או להחליף את הריהוט ומכשירי החשמל. באמצעות הום סטיילינג לבית

דילוג לתוכן