מעבר לאומנות: תמונות לקירות הבית

שיתוף:

תמונות לקירות הבית

ישנן מספר דרכים לשדרג את קירות החלל כאשר תמונות לקירות הבית הן דרך מצוינת לעשות זאת. התמונות לא רק מוסיפות לנראות של הקיר אלא מביעות את האישיות שלנו בצורה הכי בולטת שאפשר. אין כל ספק, התמונות יכולות להיות סופר-מרשימות, אך מעבר להן יש עוד טיפים וטריקים שיהפכו את החלל ליוצא דופן.

העיצוב של הבית הוא חשוב מאין כמותו. כשאנחנו נכנסים לחדר או לחלל המשותף, אנחנו רוצים להרגיש שהאישיות שלנו באה לידי ביטוי ולהרגיש הכי נינוחים עם העיצוב. אנחנו יכולים להיות יצירתיים לא רק בבחירת התמונה אלא גם באופן בה אנחנו תולים אותה על הקיר.

לבחור תמונות לקירות הבית שמייצגות את האישיות שלנו

ישנן דרכים שונות ליצור חלל מיוחד אך הבסיס הוא הבנה מה האישיות שלנו ואיך אנחנו רוצים להביע את עצמנו. הבית שלנו יחיד ומיוחד וכך גם האישיות שלנו. עלינו לבחון את התמונות שבאתר, להתרשם, להסתכל על הקיר הנוכחי, לקחת מידות ולעשות בחירה אשר תספר מי אנחנו, מה האופי שלנו ותיתן לנו את התחושה האישית הטובה ביותר.

טיפים וטריקים שמשדרגים את החלל:

יצירת קולאז׳ ממספר תמונות

אפשרות אחת היא להניח יצירת אומנות על הקיר ואפשרות נוספת היא להתייחס אל הקיר כמשטח המביע את האהבה, התשוקה והאישיות שלנו. אנחנו יכולים ליצור קולאז׳ ממספר תמונות ולחשוב מראש בעת הקנייה איך יראה הקיר כשאלו יופיעו זו לצד זו. כאן באתר תמצאו תמונות שמשתלבות נפלא זו לצד זו ומומלץ למדוד את גודל הקיר ולוודא כי תוכלו לתלות מספר תמונות בצורה שתחמיא לחלל.

תליית התמונה בצורה לא שגרתית

אפשר לתלות את התמונות בצורה מסורתית אך אפשר לעשות זאת גם בצורה שונה ולא שגרתית. החל מתלייה בזווית לא רגילה ועד יציאה מהמסגרת באופן מוחלט, אנחנו יכולים לייצר תצוגה דינמית ולהוסיף עומק חדש לקירות שלנו. באתר אפשר למצוא לא רק תמונות לקירות הבית במראה יוצא דופן אלא גם שלל מסגרות שכל אחת ייחודית ויוצרת אווירה שונה.

שילוב אלמנטים תלת ממדיים

באתר אפשר למצוא תמונות לייזר שנותנות תחושה של אלמנט תלת ממדי. אותו אלמנט מעניק תחושה יוצאת דופן בחלל. אם אנחנו רוצים להוסיף עוד ייחודיות נוכל לעשות זאת בשילוב של פסלים וכמובן תאורה אשר יכולה להיות מכוונת על התמונה מלמטה או דווקא מלמעלה. האפשרויות בלתי מוגבלות וכל שנדרש מאיתנו הוא לבחון את האפשרויות הקיימות, לחשוב מה יבטא את האישיות שלנו הכי טוב, לקנות תמונות ולתת לנו לשלוח אותן לבית.

אנא דרגו את המידע

מאמרים נוספים

סידור שולחן חגיגי

טיפים לעיצוב שולחן החג

חג הפסח הולך ומתקרב וכיאה לחג גדול לבטח נראה לארח את בני המשפחה ומכרים לליל הסדר. בכתבה זו הכנו עבורכם כמה מטעמים טובים בכל הנוגע

מארזי מתנה לפסח

פסח מתקרב – מה נותנים לעובדים?

חג הפסח הולך ומתקרב ועמו התרגשות רבה. הסיבה לכך היא שבחג הפסח זו הזדמנות נהדרת לארח או להתארח, ולבלות זמן איכות משפחתי. מעבר להתרגשות המשפחתית

עיצוב הבית עם אקססוריז

בחירת אקססוריז לעיצוב הבית

העיצוב של החדר יכול להשתפר פלאים על ידי הדגשים הדקורטיביים שלו. אתם יכולים לגרום לעיצוב הבית שלכם להיראות מושך יותר על ידי הוספת אקססוריז כמו

דילוג לתוכן