נרות ומפיצי ריח לאווירה מושלמת

שיתוף:

נרות ומפיצי ריח

יצירת האווירה המושלמת בבית או בחדר היא לא עניין של מה בכך. מספר טיפים יכולים לעשות את ההבדל בין אווירה יום יומית לאחת מיוחדת. כשאנחנו רוצים לציין את האהבה שלנו (עם או בלי סיבה) נרות ומפיצי ריח יוכלו לעזור לנו.

חוש הריח מגיב באופן מידי למה שקורה בסביבה. הוא מזהה מיד שמשהו לא בסדר, מזהה מיד עוגה טעימה והוא מתעורר עם נרות בריחות מושכים. נר יכול לרכך את האווירה של החלל, לעורר תחושה של אינטימיות ופעולה קטנה יכולה לשנות לחלוטין את השגרה.

נרות ומפיצי ריח ליום רומנטי

אחת המתנות האהובות ליום האהבה היא נר המפיץ ריח נפלא. כפי שזו המתנה המושלמת ליום אהבה, הנר מושלם גם ליום השנה וגם רק כדי ליצור אווירה רומנטית. אין כמו הוספת קצת ספייס לזוגיות ואין זה משנה כמה זמן אתם יחד, האם אתם רק יוצאים או נשואים. ישנם שלל ריחות אשר יעוררו את החשק להיות קרובים יותר ואין יותר רומנטי מקרבה.

נרות ומפיצי ריח יכולים להגיע בשלל עיצובים ולכן כשהם לא בשימוש הם ממשיכים להאיר את הסביבה תודות לנראות שלהם. באתר אפשר למצוא שלל אפשרויות, מגוון ריחות וכן מארזי מתנה מיוחדים שבהם לא רק נר או מפיץ ריח אלא עוד פריטים קטנים שמעוררים את הרומנטיקה ומביעים הערכה ואהבה למי שהכי חשוב לכם.

נרות או מפיצי ריח

נרות עשויים כמובן משעווה ובעלי פתיל כך שכשמדליקים אותם מצד אחד משתחרר ניחוח נפלא של הנר ומצד שני צריך לזכור לכבות אותם ולשים לב שאין שום דבר דליק בסביבה. זו לא בעיה שצריכה למנוע את הריח הנפלא אך אם המטרה היא ליצור ריח לאורך זמן ולא לשם אווירה למספר שעות, רצוי להשתמש במפיצי ריח.

מפיצי ריח יכולים להוסיף ריח מרגיע או ארומתרפי בבית או במשרד, אפשר להשאיר אותם ללא כל מגבלה והם לא דורשים חימום או פעולה מיוחדת. גם כאן, אפשר לבחור בין מגוון רחב של ריחות ולהשפיע על מצד הרוח וכל זאת תודות לגירוי חיובי של חוש הריח.

ריח ומראה

אצלנו תוכלו למצוא שפע של נרות ומפיצי ריח כאשר לא רק הריחות נפלאים אלא הנרות והמפיצים מעוצבים ומשדרגים כל חלל. אם אתם רוצים ליצור אווירה נינוחה, רומנטית ומיוחדת, תוכלו לבחור בכלים המיוחדים וכן באריזות המתנה שכל אחד ואחת אוהבים לקבל.

5/5 - (1 vote)

מאמרים נוספים

סידור שולחן חגיגי

טיפים לעיצוב שולחן החג

חג הפסח הולך ומתקרב וכיאה לחג גדול לבטח נראה לארח את בני המשפחה ומכרים לליל הסדר. בכתבה זו הכנו עבורכם כמה מטעמים טובים בכל הנוגע

מארזי מתנה לפסח

פסח מתקרב – מה נותנים לעובדים?

חג הפסח הולך ומתקרב ועמו התרגשות רבה. הסיבה לכך היא שבחג הפסח זו הזדמנות נהדרת לארח או להתארח, ולבלות זמן איכות משפחתי. מעבר להתרגשות המשפחתית

עיצוב הבית עם אקססוריז

בחירת אקססוריז לעיצוב הבית

העיצוב של החדר יכול להשתפר פלאים על ידי הדגשים הדקורטיביים שלו. אתם יכולים לגרום לעיצוב הבית שלכם להיראות מושך יותר על ידי הוספת אקססוריז כמו

דילוג לתוכן