צתנת חורף מטריה ממותגת

כמעט כל בית עסק כיום, בכל תחום, יוצר לעצמו בנק של מוצרים לפרסום העסק. חלק מהמוצרים האלו הם מוצרים שמשמשים את העסק ביומיום – למשל ניירות מכתבים ומעטפות שנושאים את לוגו החברה וכוללים פרטי התקשרות ולעיתים גם מידע על החברה עצמה וחלק מהמוצרים הם מוצרים ייחודיים, שמופקים במיוחד עבור החברה לשימוש קבוע מול לקוחות פוטנציאליים או קיימים ולאירועים מיוחדים שנערכים במסגרת הפעילות השיווקית של החברה.

אך בסופו של דבר השאלה שכל בית עסק צריך לשאול את עצמו היא כיצד מוצרי הפרסום האלו מגדילים את המכירות של העסק שלי. על שאלה זו ננסה לענות במאמר זה.

חשיפה מקסימלית בעלות מינימלית
בראש ובראשונה חשוב להגדיר מהם מוצרי פרסום. מוצרי פרסום אלו מוצרים שמשמשים את בית העסק כדי להעניק ללקוחות ולעובדים מתנות, לחלוקה במסגרת אירועים מסחריים ועסקיים ולשימוש יומיומי במסגרת רכישות או פעולות שיוצר העסק מול הלקוח.

כשלקוח רוכש מוצר מהחברה ומקבל במתנה עט, קלאסר מפואר לניירות או מחזיק מפתחות מעוצב, הוא יוצר למעשה חשיפה לבית העסק. הוא לוקח מכם את אותו מוצר פרסומי ומסתובב איתו ומשתמש בו ביומיום. השם, הכתובת והפרטי ההתקשרות של העסק שלכם נמצאים מולו ומול מי שנמצא איתו במגע ויש בכך סיכויים רבים יותר לחשיפה, מבלי שהשקעתם יותר מדי. כך בעצם אתם מגדילים את הפניות ובכך – את הרווחים.

יצירת מיתוג חזק בשטח
מיתוג היא המילה השולטת כיום בתחום השיווק העסקי. כל עסק שמכבד את עצמו ורוצה להוכיח שהוא מהוקצע וממוקד במטרה, יוצר לעצמו מיתוג משכנע שבא לידי ביטוי בין השאר דרך מוצרי פרסום. באמצעות מוצרי הפרסום אתם יוצרים מיתוג של העסק בשטח, כאשר כל מי שיראה את המוצר הפרסומי יכיר כבר אתכם ואת מה שיש לכם להציע.

כתוצאה מכך החשיפה גוברת, הכבוד של הלקוח אליכם גדל בגלל העקביות וההקפדה על הפרטים הקטנים. תכונות אלו יוצרות הגדלה של המכירות, כאשר יש סיכוי גבוה יותר לפניות חדשות.

חשיפה מתמדת מגדילה מכירות
כאשר אתם מעניקים ללקוח קיים מוצר פרסום כלשהו, בין אם מדובר במחזיק מפתחות, דיסק און קי מעוצב או תיק בד מודפס, אתם מסמנים את עצמכם גם לקנייה הבאה. מכירות של עסק מתבססות על לקוחות חוזרים לעיתים הרבה יותר מאשר לקוחות חדשים ולכן אתם מספקים לעצמכם כאן באמצעות מוצרי פרסום את הכיסוי הטוב ביותר – תזכורת בשטח אצל הלקוח שלכם.

בנוסף, התחושה של הלקוח שקיבל מכם עוד משהו נוסף לצד המוצר או השירות שקנה, משהו שהוא יכול לאחוז בידיים ולהשתמש בו, מציבה אתכם במצב נוח לקראת הפעם הבאה שבה יזדקק למוצר או לשירות שלכם. זו כמובן הזדמנות חשובה ליצירת רווחים והגדלת המכירות.

מוצרי פרסום מגדילים את מכירות העסק בצורה פשוטה והגיונית – הם מספקים חשיפה ותזכורת לקיום העסק בכל מקום, ללקוחות חדשים וללקוחות קיימים.

Comments (1)

  1. I and my guys were looking at the great procedures on the website and then the sudden I had a terrible feeling I had not thanked the web blog owner for those strategies. Those women were as a consequence passionate to read through all of them and have in truth been using those things. Thanks for truly being simply accommodating and for settling on certain superb subjects most people are really needing to know about. Our sincere apologies for not saying thanks to earlier.

    20 באוגוסט 2016 הגב

Leave a comment