צידנית ממותגת תיק לוגו

בכל עסק תחרותי שרוצה להרוויח ולהצליח מתיישבים מומחי השיווק סביב השולחן ומנסחים אסטרטגייה מכירתית. זוהי הדרך הנכונה לפתח מערך שיווק שעובד וקוצר פירות עבור בית העסק. אסטרטגיית קידום המכירות מכילה את כל מה שיעזור לעסק לזוז קדימה, לקדם מכירות ובסופו של דבר להרוויח. מומחי השיווק של העסק משתמשים בכל מיני עזרים ושיטות כדי לקדם את המכירות, ביניהם גם מוצרי פרסום וקידום מכירות שונים. כיצד משתלבים מוצרי קד”מ בתוך אסטרטגיית השיווק של העסק?

לפני הכל, למה ליצור אסטרטגייה שיווקית?
עולם העסקים הוא עולם תחרותי שיש בו לא מעט כלים שיכולים להגדיל את המכירות. ללא כל ספק השיווק והמכירה עצמה הם תהליך הכרחי בכל חברה שרוצה להתחרות בשוק. בלי מכירות החברה לא תשרוד ולכן חשוב להשקיע מאמצים בפיתוח אסטרטגייה שתיקח בחשבון את התחרות, הביקוש וההצע ומצב השוק. קמפיין תקשורתי, מוצרי קד”מ או עמדות תצוגה בירידים, כל אלו קשורים לאסטרטגיית מכירה וכל אלו יכולים להביא לבית העסק לקוחות פוטנציאליים שירכשו את המוצר או השירות.

מוצרי פרסום כחלק מאסטרטגייה שיווקית
מוצרי קידום מכירות ופרסום הם כאמור חלק מהאסטרטגייה השיווקית והמכירתית של כל בית עסק. הם יכולים להיות אמצעי לחשוף את החברה ללקוחות פוטנציאליים. שילוב של מוצרי קד”מ בתוך האסטרטגייה השיווקית מתחיל ממיתוג. אנחנו הופכים את המוצרים השגרתיים, היומיומיים והפרסומיים שהחברה מעניקה ללקוחות, לספקים ולכל מי שהוא קהל יעד טוב לקול ולשופר של החברה.

הם מייצגים את המיתוג שלה, הם מתכתבים עם עיצוב פריטים ומוצרים והם כוללים את הלוגו של החברה, פרטי ההתקשרות איתה, תמונות של מוצרים וכדומה. כאשר אנחנו מעניקים ללקוח פוטנציאלי מוצר כמו עט, פד לעכבר, כוס, מגנטים למקרר או מחזיק מפתחות אנחנו יוצרים אצלו מיד חיבור למותג. הוא יכול לקרוא ולהכיר את שם החברה, לזהות את הלוגו שלה ולהכיר את השפה הויזואלית שלה.

ברוב המקרים אנחנו מעניקים מוצר קידום מכירות ללקוח שלוקח אותו איתו הביתה ושומר אותו. כאשר הוא יחפש שירות או מוצר בתחום הרלוונטי, הוא יזכור את החברה בקלות רבה יותר וידע לפנות אליה. לפעמים המגנט התמים שתלוי על המקרר הוא המקום הראשון שבו יחפש שירות, הוא יראה את שם החברה, יזהה את הטלפון שלה ויפנה לקבלת שירות. כך השגנו למעשה את תשומת הלב של הלקוח.

הזדמנות לחבר בין לקוח למוצר – באירועים ובכנסים
אחד הדברים שתמיד משתלב בתוך האסטרטגייה השיווקית הוא השתתפות בכנסים ואירועים רלוונטיים למוצר או לשירות. בכנסים האלו אנחנו פוגשים לקוחות פוטנציאליים רבים, אנחנו מציגים את המוצר או מדגימים את השירות ואנחנו חושפים את הלקוח ליתרונות שלנו.

חלוקת מוצרי קד”מ דווקא באירועים כאלו יוצרת המשכיות. אנחנו מעניקים ללקוח שישב והקשיב לנו ושמע על המוצר או השירות מתנה כמו עט מעוצב, דיסק און קי או תיקייה למסמכים שעליהם יש את פרטי החברה והמיתוג שלה, אנחנו למעשה שולחים איתו הביתה מסר מאיתנו. כאשר הוא יצטרך אותנו, או ישקול להשתמש בשירותנו, הפרטים שלנו יהיו זמינים וקיימים אצלו בבית.

אלו הם רק חלק מהיתרונות של שילוב מוצרי קידום מכירות בתוך אסטרטגיית השיווק והמכירות. מה שבטוח הוא שכיום הם חלק הכרחי וחשוב בכל תוכנית שיווקית לקידום העסק.

Leave a comment