אהיל קש: לבחור את האהיל המתאים לכל חדר

שיתוף:

אהיל קש

אהיל קש יכול להתאים למנורות שונות, הוא יכול לחדש את המראה הנוכחי של המרחב ולהיות חלק מהעיצוב החדש של החלל. האהיל מעניק פתרון תאורה קליל, נוח להחלפה וכל זאת במחיר סביר.

אפשר למצוא אהילים שונים מקש כשאלו מגיעים במגוון צורות, גדלים, צבעים ואפילו מרקמים. לכן, בחירה של האהיל הנכון יכולה להיראות מאתגרת מעט, אך ברור כי זו יכולה להיות נכונה כמעט לכל בית. כדי להקל בקבלת ההחלטה צירפנו מספר טיפים לבחירת אהיל שישיג את המראה הרצוי.

בחירת סגנון העיצוב לפני בחירת אהיל קש

רגע לפני בחינת האהילים השונים (ויש רבים מהם) כדאי לחשוב מהו העיצוב הכללי של החלל. האם העיצוב עומד להיות כפרי או מודרני, האם הוא אקלקטי או שכל הפריטים צריכים לשדר קו אחיד. האהיל הנבחר יכול להיות בעל נוכחות בחלל ולכן כדאי מאד לחשוב מה הסגנון שהכי תרצו ומתוך כך לבצע בחירה של צורה וצבע.

ישנם מספר גורמים שמשפיעים על העיצוב הכללי של המקום כאשר גם כשבוחרים אהיל קש אפשר לראות כאלו שהצבע שלהם חזק יותר וכאלו שהם עדינים יותר. אפשר למצוא צורות קלאסיות וצורות שהן יותר ייחודיות ונדירות. לכל עיצוב אפשר למצוא את האהיל המתאים.

מחשבה על כמות האור בחלל/ כמות האור הנדרשת בחלל

חשוב מאד לבחון את כמות האור שרוצים להשיג מהמנורה הנוכחית כאשר לא תמיד נרצה כמות גדולה. לפעמים נכון יותר לבחור באהיל שיאפשר לאור לעבור, שיהיה רחב ושלא יחסום כמעט את התאורה. לפעמים התפקיד של המנורה הוא דקורטיבי ואז אפשר לבחור באהיל בעל צבע עמוק ואטום.

גם כאן ישנה משמעות לצורניות כשישנם אהילים שחוסמים את מעבר האור וישנם כאלו שמאפשרים מעבר חופשי. כדאי לחשוב על המיקום של המנורה, להבין כמה אור מצפים לקבל ממנה ובהתאם לבחור את האהיל שיביא את התוצאה המרשימה ביותר.

מיקום המנורה והאהיל

ישנו הבדל בין אהיל למנורת תקרה ואהיל המיועד למנורת שולחן. כאשר מדובר על מנורת תקרה האהיל יכול להיות רחב מאד. הוא יכול להיות מרשים מאד, ״לתפוס מקום״ במרחב וליצור רושם גדול. כאשר המנורה על השולחן או על הרצפה, האהיל יהיה בדרך כלל צר יחסית והגובה שלו צריך להיות פרופורציונלי למקום בו הוא נמצא.

חשוב מאד שהאהיל לא יפריע בעיניים, שאפשר יהיה לגשת למנורה בקלות כך שלא תהיה בעיית בטיחות, שהוא לא יתפוס יותר מדי מקום ובו זמנית שהנוכחות שלו תשדרג את החדר. כאן אפשר למצוא שפע של עיצובים מרהיבים לכל חדר וחלל.

אנא דרגו את המידע

מאמרים נוספים

סידור שולחן חגיגי

טיפים לעיצוב שולחן החג

חג הפסח הולך ומתקרב וכיאה לחג גדול לבטח נראה לארח את בני המשפחה ומכרים לליל הסדר. בכתבה זו הכנו עבורכם כמה מטעמים טובים בכל הנוגע

מארזי מתנה לפסח

פסח מתקרב – מה נותנים לעובדים?

חג הפסח הולך ומתקרב ועמו התרגשות רבה. הסיבה לכך היא שבחג הפסח זו הזדמנות נהדרת לארח או להתארח, ולבלות זמן איכות משפחתי. מעבר להתרגשות המשפחתית

עיצוב הבית עם אקססוריז

בחירת אקססוריז לעיצוב הבית

העיצוב של החדר יכול להשתפר פלאים על ידי הדגשים הדקורטיביים שלו. אתם יכולים לגרום לעיצוב הבית שלכם להיראות מושך יותר על ידי הוספת אקססוריז כמו

דילוג לתוכן