Search
Close this search box.

רעיונות למתנות לחג השבועות

שיתוף:

מתנה לחג השבועות

חג השבועות הוא אחד מהחגים החשובים ביהדות וגם הוא אחד מבין שלוש הרגלים (ביחד עם פסח וסוכות הנחשבים לחגים מקראיים). בחג השבועות בדרך כלל מתאספים בני המשפחה וסועדים יחד את סעודת השבועות עם מאכלי חלב טעימים ומגוונים. בחג השבועות נהוג גם לקשט את הבית בצמחים, ללבוש בגדים לבנים ועוד. זו הזדמנות מצוינת להעניק לבני המשפחה מתנה מיוחדת במינה לכבוד החג, בין אם אתם מתארחים אצל מי מהם או אם אתם פשוט רוצים להעניק להם משהו מיוחד לכבוד החג. מתנות מיוחדות תוכלו למצוא אצלנו בעד עיצובים המתאימים במיוחד לאווירת החג.

מגוון אקססוריז לעיצוב הבית

אקססוריז לעיצוב הבית תוכלו למצוא אצלנו בעד עיצובים במגוון סוגים ועיצובים ייחודיים שלא תמצאו באף מקום אחר. אקססוריז תמיד יכולים להיות מתנה מיוחדת ושימושית, במיוחד כאשר מדובר על מתנות ייחודית שאין בכל חנות. תוכלו לבחור ממגוון סוגים של מתנות ולהתאים אותם למקבלי המתנה: החל ממדפי עץ מיוחדים, אגרטלים בעיצובים שונים, בקבוקים דקורטיביים למילוי, בובות פרוותיות, גלובוס דקורטיבי, פסלונים ממגוון סוגים, פרחים ואין ספור דוגמאות מלהיבות.

נרות ומפיצי ריח

הריח בבית שלנו עשוי להשפיע במידה ניכרת על מצב הרוח, תחושת הנעימות והרווחה בבית וכמובן על הרושם שייווצר אצל האורחים שיגיעו אליכם ויתלהבו מהריחות הנעימים ומראה הנרות המופלאים והמיוחדים שיקשטו את האזורים השונים בבית.

מוצרי טקסטיל שימושיים במיוחד

מוצרי טקסטיל תמיד יהיו שימושיים וכל מי שיקבל אותם כמתנה יוכל ליהנות מהם ולהפיק מהם תועלת. וילונות במגוון גדלים, עיצובים וסגנונות, דרך כריות מעוצבות ומסוגננות שיקשטו את פינות הישיבה בבית שלכם, מגבות איכותיות ועד מצעים וכיסויים למיטה, שטיחים ומפות שולחן. כל אלו ועוד תמצאו אצלנו בעד עיצובים עם אפשרות לרכישה מהירה ונוחה באתר, תשלום מאובטח ומשלוח מהיר עד בית הלקוח, בדיוק בזמן לחג השבועות.

איך לבחור את המתנה המושלמת לחג?

  • תקציב – ראשית אתם רוצים להגדיל לעצמכם תקציב אידיאלי לרכישת המתנה. אנו נוטים לבזבז יותר ככל שמדובר באנשים שיותר קרובים אלינו ואנו אוהבים אותם ורוצים להעניק להם יותר ויותר. עם זאת, מציאת המתנה הנכונה לאו דווקא תגזול את כל התקציב שלכם ועדיין תיחשב למכובדת במיוחד. הגדרת התקציב למתנה חיונית לסינון מהיר של מתנות לא רלוונטיות כמו מתנות זולות מדי או יקרות מדי.
  • חוסרים – האם ידוע לכם על חוסר מסוים של מקבל המתנה? לדוגמה: בן המשפחה המארח אתכם בחג בדיוק עבר לדירה חדשה וחסרים לו דברי דקורציה כמו אגרטלים מעוצבים, תמונות לקיר או אולי אפילו נרות ריחניים. ייתכן ואתם יודעים על מחסור במגבות או מצעים למיטה שתוכלו לספק ולהשלים להם את החסר במקום שהם יוציאו על זה כסף ויקבלו מתנה שהם לא באמת צריכים.
  • מארזים מוכנים – אצלנו תמצאו גם מארזים מוכנים המתאימים במיוחד לחג השבועות שתוכלו לרכוש עבור יקיריכם. לעתים מדובר בפתרון הנוח ביותר.
אנא דרגו את המידע

מאמרים נוספים

מתנות מיוחדות

מחפשים מתנה מיוחדת?

מתנות הן חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו והן דרך נהדרת להוקיר תודה לאנשים שאנו אוהבים, להעניק משהו במתנה לכבוד החג או אירוע מסוים או כאשר

סידור שולחן חגיגי

טיפים לעיצוב שולחן החג

חג הפסח הולך ומתקרב וכיאה לחג גדול לבטח נראה לארח את בני המשפחה ומכרים לליל הסדר. בכתבה זו הכנו עבורכם כמה מטעמים טובים בכל הנוגע

מארזי מתנה לפסח

פסח מתקרב – מה נותנים לעובדים?

חג הפסח הולך ומתקרב ועמו התרגשות רבה. הסיבה לכך היא שבחג הפסח זו הזדמנות נהדרת לארח או להתארח, ולבלות זמן איכות משפחתי. מעבר להתרגשות המשפחתית

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ

דילוג לתוכן