המדריך השלם לבחירת מארזי מתנה

שיתוף:

המדריך השלם לבחירת מארזי מתנה

המדריך השלם לבחירת מארזי מתנה

מארזי מתנה מאפשרים לנו להעניק מתנה מיוחדת אשר כבר ארוזה בקופסה מרשימה שמהמפגש הראשון נותנת תחושה של WOW. אנחנו לא צריכים לחשוב מה יהיה בתוך המארז ולא צריכים לקנות פריטים שונים או קופסה מתאימה, הכול מגיע מוכן וכל שנשאר לנו לעשות הוא להזמין ולהעניק את המתנה.

בחירת מתנות ובתוך כך גם מארזים היא לא תמיד פשוטה. באופן טבעי אנחנו רוצים להעניק משהו מיוחד, להביע את הרגשות החיוביים שלנו ולהפתיע את הצד השני. הבעיה היא שאנחנו לא תמיד יודעים כיצד לעשות את זה והמארזים השונים הופכים את החיים שלנו לקלים יותר ומגיעים מוכנים למסירה.

מדוע כדאי להעניק דווקא מארזי מתנה

ישנן כל כך הרבה אופציות למתנות ודווקא מארזי מתנה מביאים משהו מיוחד. בכל מאז אפשר למצוא מספר פריטים שכל אחד נבחר בקפידה. המארז מצביע על תשומת לב ועל אכפתיות של מי שמביא אותו וכל זאת בעטיפה יפיפייה שמעלה חיוך עוד לפני הפתיחה.

בתור מעניקי המתנה, אנחנו תמיד יכולים לתהות האם קלענו למשימה והאם הצד השני באמת יאהב את מה שהבאנו. המטרה של המארזים היא להפוך את החיים שלנו לקלים יותר ולאפשר לנו להעניק בלי ״לשבור את הראש״.

בחירת מארז המתנה המושלם

כאשר אנחנו מסתכלים על המארזים השונים אנחנו יכולים להתלבט מה הכי יתאים כמתנה. על מנת לבצע את הבחירה הנכונה עלינו לשאול את עצמנו מספר שאלות.

מי מקבל את המתנה?

אנחנו רוצים לקנות מארז למישהו או מישהי ולא סתם כך. לכן, הדבר הראשון שאנחנו צריכים לחשוב עליו זה הצד המקבל. מה מעניין אותו, בן או בת כמה הוא, היכן נמסור את המארז (כך שנוכל לחשוב על הגודל שלו) ואם אנחנו יודעים אז מה הצבעים האהובים עליו. בהתאם נוכל למצוא עושר של אפשרויות שמתאימות לאנשים שונים.

מה התקציב שלנו?

דרך טובה לסנן את האפשרויות העומדות מולנו היא להגדיר מראש את התקציב. האם אנחנו קונים את המארז לבד או האם אנחנו קונים עם חברים נוספים. חשוב לדעת כי זה לא באמת משנה האם התקציב שלנו נראה גדול או קטן, אפשר למצוא מארז יפיפה ומרשים בכל תקציב. הקביעה מהו הסכום שנוציא עבור המתנה תעזור לנו לבצע סינון של האפשרויות.

לאיזה אירוע המארז?

ישנו הבדל בין אירוע יום הולדת לבין קידום בעבודה או הולדת התינוק. כל אירוע משמח ומיוחד ולכל אחד מתאים מארז שונה. יהיה לנו קל יותר לבצע את הבחירה כשאנחנו מסננים את המארזים לפי האירועים השונים ומקבלי המתנה ידעו להעריך זאת.

אנא דרגו את המידע

מאמרים נוספים

סידור שולחן חגיגי

טיפים לעיצוב שולחן החג

חג הפסח הולך ומתקרב וכיאה לחג גדול לבטח נראה לארח את בני המשפחה ומכרים לליל הסדר. בכתבה זו הכנו עבורכם כמה מטעמים טובים בכל הנוגע

מארזי מתנה לפסח

פסח מתקרב – מה נותנים לעובדים?

חג הפסח הולך ומתקרב ועמו התרגשות רבה. הסיבה לכך היא שבחג הפסח זו הזדמנות נהדרת לארח או להתארח, ולבלות זמן איכות משפחתי. מעבר להתרגשות המשפחתית

עיצוב הבית עם אקססוריז

בחירת אקססוריז לעיצוב הבית

העיצוב של החדר יכול להשתפר פלאים על ידי הדגשים הדקורטיביים שלו. אתם יכולים לגרום לעיצוב הבית שלכם להיראות מושך יותר על ידי הוספת אקססוריז כמו

דילוג לתוכן