עד עיצובים משתתפים בכנס? כך תבחרו מוצרי קידום מכירות מתאימים -
שירות לקוחות: 03-5475660
  • Facebook
  • Google+
  • Instagram
עד עיצובים עד עיצובים
  • דף בית
  • אודות
  • NEW
  • BACK IN STOCK
  • עיצוב הבית
    • בוהו שיק
    • סלים וקופסאות אחסון
    • טקסטיל לבית
      • כריות נוי
      • שטיחים
        • שטיחים לבית
        • שטיחי אמבטיה
        • שטיחים עגולים
        • שטיחי מסדרון
        • שטיחי מטבח
        • שטיחי כניסה
      • שמיכות וכיסויי מיטה
      • מצעים
        • שמיכות וכיסויי מיטה
        • מצעים למיטה וחצי
        • מצעים זוגיים
    • שולחנות ומזנונים
    • עציצים וצמחיה
    • מראות
    • תאורה
    • אביזרים לשדרוג החלל
    • מידוף ופתרונות אחסון
    • מגשים וכלי הגשה
    • אגרטלים
    • שלטים ומסגרות לתמונות
    • חדר רחצה
    • מטבח ופינות אוכל
    • אקססוריז
    • ריח ואוירה
    • עיצוב חדרי ילדים ונוער
      • אביזרי עיצוב
    • BACK IN STOCK
    • SALE
  • Gift Card
  • צור קשר
  • בלוג
  • סל קניות
  • 0 פריטים₪0.00
  • דף בית
  • אודות
  • NEW
  • BACK IN STOCK
  • עיצוב הבית
    • בוהו שיק
    • סלים וקופסאות אחסון
    • טקסטיל לבית
      • כריות נוי
      • שטיחים
        • שטיחים לבית
        • שטיחי אמבטיה
        • שטיחים עגולים
        • שטיחי מסדרון
        • שטיחי מטבח
        • שטיחי כניסה
      • שמיכות וכיסויי מיטה
      • מצעים
        • שמיכות וכיסויי מיטה
        • מצעים למיטה וחצי
        • מצעים זוגיים
    • שולחנות ומזנונים
    • עציצים וצמחיה
    • מראות
    • תאורה
    • אביזרים לשדרוג החלל
    • מידוף ופתרונות אחסון
    • מגשים וכלי הגשה
    • אגרטלים
    • שלטים ומסגרות לתמונות
    • חדר רחצה
    • מטבח ופינות אוכל
    • אקססוריז
    • ריח ואוירה
    • עיצוב חדרי ילדים ונוער
      • אביזרי עיצוב
    • BACK IN STOCK
    • SALE
  • Gift Card
  • צור קשר
  • בלוג
  • סל קניות
משתתפים בכנס? כך תבחרו מוצרי קידום מכירות מתאימים
ראשי » בלוג » משתתפים בכנס? כך תבחרו מוצרי קידום מכירות מתאימים

חשיבותם של כנסים, תערוכות ואירועים דומים היא רבה ביותר לעסק. זהו המקום ליצור תדמית, להגדיל את המוניטין, להפגין נוכחות ולהכניס את העסק או המוצר שלכם לתודעת המשתתפים, שכל אחד מהם יכול להפוך ללקוח שלכם או להוביל לשיתופי פעולה מניבים. מעבר למסרים המקצועיים והאיכותיים שתביאו איתכם לכנס, חשוב גם להשאר עד כמה שיותר בזכרונם של המשתתפים. אחת הדרכים האפקטיביות לעשות כ היא באמצעות מוצרי קידום מכירות, שי שתעניקו למשתתפי הכנס. השאלה הנשאלת היא מה להעניק להם?

סוף מעשה במחשבה תחילה
מוצרי קידם מכירות הם דרך שנמצאה אפקטיבית מאד בכל הנוגע למיתוג וקידום העסק שלכם. באמצעות מוצרי קידם יש לכם את ההזדמנות להביע הוקרה והערכה למקבל המוצר ואף להשתמש במוצר כפלטפורמה נוספת לפרסם את עצמכם, בין אם באמצעות הטבעת לוגו החברה על גבי המוצר, הקדשה אישית, או סלוגן המזוהה עם העסק שלכם. ככל שהמוצר יהיה אפקטיבי יותר, שימושי ואיכותי, כך תגבר ההערכה לעסק ומיתוגו באופן האופטימלי. מוצרי קידום מכירות איכותיים הוכחו כמוצרים שממתגים את העסק כרציני, קשוב לצרכי הלקוחות שלו, עכשווי וחדשני.

מתכנסים? כך מנצלים את ההזדמנות
ברוב המקרים כנסים הם אירוע מקצועי מאד, בו מתכנסים גורמים שיש להם עניין משותף במוצר או תחום. זו ההזדמנות של משתתפי הכנס להביע עמדה מקצועית, לחשוף את עצמם ולייצר הזדמנויות עסקיות חשובות. לפני כל כנס נערך הארגון ובוחן באופן מדוקדק את כל האפשרויות הפרושות בפניו, כמו למשל הכנת מצגות, ברושורים ואמצעים מקצועיים נוספים. אמצעי קידום מכירות תופסים מקום של כבוד בתוך ההכנות ובחירתם צריכה להיות מבוססת על הבנת קהל היעד ובחירת המותר שיותיר את הרושם העז ביותר בקרב משתתפי הכנס.

כדי להחליט על המתנה האופטימלית, יש להתחשב במספר פרמטרים, כמו סוג הקהל, לאיזו מטרה משמש המוצר קד"מ, ומה התקציב העומד לרשותכם. זכרו כי על המוצר להיות דבר שיסייע במינוף העסק שלכם.
תקציב- קל יותר לבחור מוצר קידום מכירות כשיש לכם תקציב קבוע ומוגדר מראש. תקציב ידוע יחסוך לכם זמן בחיפושים והתמקדות במוצרי קידום מכירות השייכים לקטגוריה התקציבית שלכם. חיפוש ממוקד גם מסייע לא להתבלבל מתך המבחר הענק.
הגדרת יעדים- מה המטרה העיקרית לחלוקת מוצרי קידום מכירות בכנס? יכול להיות שאתם רוצים חשיפה ממוקדת ונקודתית לכנס בלבד? אם כן, ממתק קטן וארוז יכול להיות המתנה האידיאלית, בעוד שאם הגדרתם יעדים לטווח ארוך, תהיה המתנה מוצר שישמש את המשתתפים גם בעתיד, כמו למשל יומן מעוצב, מתקן לעטים וכדומה. אלו הם מוצרים שהמקבל אותם ימשיך ויעשה בהם שימוש גם מחוץ לכנס ובעתיד.
אפקטיביות- אם בחרתם במוצר קידום מכירות ממוקד מטרה לטווח הארוך, חשבו על פריט שהו אגם יפה ויזואלית, יש בו גימיק אולם בראש ובראשונה ייעשה בו שימוש. למשל, דיסק און קי אשר מאיר בחושך. יש בו גימיק וזהו מוצר שתמיד יהיה לו שימוש. הוסיפו את לוגו החברה והרי לכם פרסומת מהלכת לטווח הארוך.

מוצרי פרסום לכנסי חברה

הגודל כן קובע
כשבוחרים מוצרי קידום מכירות לכנסים, יש לתת את הדעת גם על גודל המתנה.
אם תחליטו להעניק ספר כבד עם תמונות , הרעיון הוא אולי יפה אולם לא אפקטיבי, מאחר והמשתתפים בכנס לא ירצו להסתובב עם מוצר שלא נוח לאחוז בו, הוא כבד ולא נכנס לתיק. לכן, גודל המתנה הוא פרמטר חשוב בתוך השיקולים שלכם. מצאו את האיזון בין מוצר שאינו גדול מדי או כבד מדי ויחד עם זאת הוא מספיק בולט ומסקרן כדי למשוך אליו קהל.
נתון חשוב נוסף הוא החברה המוכרת לכם מוצרי קידום מכירות. בחרו בחברה שיש לה מגוון עשיר ומעניין של מוצרים, שבאפשרותה לספק לכם כמות גדולה של מוצרים במידה ותזדקקו לכמות כזו, ואשר תוכל לסייע לכם לחרוט או להטביע לוגו, תמנה או מסר על גבי המוצרים שבחרתם.

שיתוף
פורסם ב: בלוג
הבא »
פייסבוק
‎עד עיצובים מתנות ופרסום‎
אינסטגרם
This error message is only visible to WordPress admins

Error: There is no connected account for the user 257583807 Feed will not update.

פרטי התקשרות

החרש 8 רמת השרון
התקשרות: 03-5402231
03-5475660
פקס: 072-3322110

קטגוריות ראשיות
שי לעובדים
מתנות לראש השנה
מתנות לפסח
מוצרי פרסום וקד"מ
עיצוב הבית
פייסבוק
‎עד עיצובים מתנות ופרסום‎
אינסטגרם

https://www.instagram.com/a.d_design/

This error message is only visible to WordPress admins

Error: There is no connected account for the user 257583807 Feed will not update.

  • Facebook
  • Google+
  • Instagram
2016 © עד עיצובים והפקות | OSR הקמת אתרי מסחר מתקדמים
אנחנו עד עיצובים והפקות | מפת אתר
Call Now Button
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
  • מפת אתר