כיצד מוצרי פרסום יכולים להגדיל את המכירות של העסק?

שיתוף:

מחלקות השיווק בבתי עסק רבים מתעסקות עם השאלה האם להשקיע את הכספים המיועדים לשיווק גם בהפקת מוצרי פרסום לעסק או להתמקד בפעולות שיווקיות אחרות. מחקרים שיווקיים מהשנים האחרונות הכריעו את הכף בכל הקשור לשאלה הזו – מוצרי פרסום יכולים בהחלט להגדיל את המכירות של העסק ולהעניק רוח גבית לכל מערך השיווק של החברה.

מוצרי פרסום ממותגים – פרסום מיידי וזמין בעלות נמוכה
היתרון העיקרי של מוצרי פרסום הוא ביכולת המהירה והנוחה שלהם להציב את העסק מול העיניים של לקוח פוטנציאלי ללא השקעה מהותית. הפקת מוצרי פרסום הוא תהליך מהיר ונגיש, שאפשר לבצע בתקציב קטן יחסית בהשוואה לקמפיין פרסומי או להפעלת מערך שיווק באמצעות טלמרקטינג. זהו למעשה חלק מתהליך של מיתוג – כאשר לקוח פוטנציאלי רואה מוצרי פרסום בצבעי החברה, עם לוגו החברה ועם מסרים שיווקיים מתאימים הוא נחשף לפרסום באופן מיידי, בלי לשים לב. כך, ללא השקעה רבה, העסק הופך ממותג יותר וחשוף יותר לקהל.

מתנות ששוות יותר לעסק מאשר ללקוח
באמצעות מוצרי פרסום אפשר לתת ללקוחות פוטנציאליים וקיימים את התחושה המיוחדת שהם שייכים ונמצאים בחברה טובה. מוצרי פרסום כמו עטים, מחזיקי מפתחות או דיסק און קי משמשים את הלקוחות שלכם ביומיום כאשר השם של העסק, הטלפון וכל שאר הפרטים החשובים נמצאים מול העיניים. בפעם הבאה שהלקוח יצטרך שירות בתחום העסק, הוא לא יצטרך לחפש רחוק מדי ובסופו של דבר המתנות האלו שחילקתם – בצורת מוצרי פרסום – יהיו שוות יותר לכם מאשר ללקוח.

מתנות לחגים ששולחות מסר שיווקי החוצה
לא רק מוצרי פרסום שמחולקים ללקוחות קיימים ופוטנציאליים יכולים להגדיל את המכירות אלא גם מוצרי פרסום שמהווים מתנות לחגים, לעובדים, לספקים ולכל אדם אחר. באמצעות מיתוג המתנות לחג והפיכתן למוצרי פרסום ניתן להוציא מהעסק מסר שיווקי החוצה. גם הפעם החשיפה הויזואלית לפרטי החברה, צבעי המיתוג וכל שאר הדברים שמופיעים על מוצרי הפרסום שלכם יכולה להניב יותר לקוחות ויותר מכירות. מקבלי המתנות הופכים למעשה לשגרירים של החברה ולמשווקים אותה.מוצרי פרסום יכולים להוות מזכרת מאירוע חברה, כנס מקצועי או השקה של מוצר חדש. הזיכרון של הלקוח מהאירוע יחד עם מוצר פרסומי שנמצא בין ידיו יכולים להגדיל את הסיכוי שהוא ייצור קשר ויבצע פעולות מול החברה או העסק בעקבות האירוע וקבלת מוצרי הפרסום. לכן לא כדאי לוותר על הפקה וחלוקה של מוצרי פרסום לקראת אירועים שיווקיים ומקצועיים.
שימוש במוצרי פרסום לצורך הגדלת המכירות הוא שימוש טבעי ונכון. מוצרי הפרסום מקדמים את שם המותג והעסק, מציגים אותו לראווה בלי הוצאות גבוהות ומספקים את ההתייחסות לכל לקוח ולקוח באופן אישי. כתוצאה מכך הפניות מלקוחות פוטנציאליים וקיימים מתרחבות והרווחים עולים.

אנא דרגו את המידע

מאמרים נוספים

סידור שולחן חגיגי

טיפים לעיצוב שולחן החג

חג הפסח הולך ומתקרב וכיאה לחג גדול לבטח נראה לארח את בני המשפחה ומכרים לליל הסדר. בכתבה זו הכנו עבורכם כמה מטעמים טובים בכל הנוגע

מארזי מתנה לפסח

פסח מתקרב – מה נותנים לעובדים?

חג הפסח הולך ומתקרב ועמו התרגשות רבה. הסיבה לכך היא שבחג הפסח זו הזדמנות נהדרת לארח או להתארח, ולבלות זמן איכות משפחתי. מעבר להתרגשות המשפחתית

עיצוב הבית עם אקססוריז

בחירת אקססוריז לעיצוב הבית

העיצוב של החדר יכול להשתפר פלאים על ידי הדגשים הדקורטיביים שלו. אתם יכולים לגרום לעיצוב הבית שלכם להיראות מושך יותר על ידי הוספת אקססוריז כמו

דילוג לתוכן